Τζίνα
Έντεχνο / Rock , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ




722 επισκέψεις


Μέλος από : 27/6/2007
Τώρα :

Blog


Δεν υπάρχουν posts!



Photos


Δεν βρέθηκαν καταχωρημένες φωτογραφίες





CopyrightsWorld.com

Status: είναι φανατικός Musicwaver



.

Top followers


Musicwave Help Center
Musicwave Help Center




Σχόλια

ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΝΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΝΗΣΕυχαριστώ για τα καλά σου λόγια Τζίνα μου!! να είσαι καλά! Λέω να κάνω ηχογράφηση σε στούντιο για καλύτερο αποτέλεσμα.Είσαι από Θεσ/νίκη; και εγώ αλλά λόγω δουλειάς,όχι όμως μουσικής, μένω Πτολ/δα.Σ' ευχαριστώ και πάλι!Φιλιά!

ΤΑΣΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
........................Η αλήθεια είναι ,ότι το σκέφτηκα αρκετά για να επανέρθω , μετά το δεύτερο σχόλιο σου....Συνήθως αξίζει να απαντάς , έστω και όταν δεν συμφωνείς η και όταν είσαι θυμωμένος η θιγμένος , σε μια κατάθεση σχολίου , που έχει έστω και λίγο κάποιον ειρμό η λογική....Στην περίπτωση σου ρε τζινάκι , δεν υπάρχει τίποτα από τα δυο....άρα ούτε θυμό μου προξενείς πλέον αλλά και ούτε να συμφωνήσω η να διαφωνήσω , μαζί σου δεν μπορώ....Απλά , κομμάτι , κομμάτι , θα σου παραθέσω το σχόλιο σου που αφορούσε εμένα και θα σου αναλύσω ,την παντελή έλλειψη λογικής.......ΣΧΟΛΙΟ ΤΖΙΝΑΣ :<<Αρχικά να πω ότι δεν έβρισα και δεν χαρακτήρισα με κοσμητικά επίθετα όπως κάνατε εσείς στο σχόλιο σας.Μ'ένα σχόλιο δεν μπορείς να κρίνεις το ήθος ενός ανθρώπου. >>…………….. ΑΠΑΝΤΩ: <<ΤΖΙΝΑ ΜΟΥ , ΜΑΛΛΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ , ΚΑΘΩΣ , ΉΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΠΙΕΙΚΗΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΟΥ , ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΑΝΤΙ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΕΣ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ....ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΕΣ , ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΎΒΡΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΜΑΛΙΣΤΑ, ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ , ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ , ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΥΒΡΗ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΒΡΙΣΙΕΣ....(Ύβρης , καθώς έρχεται από τους Αρχαίους σημαίνει, βλασφημία και ασέβεια ενώ βρισιά σημαίνει τα γνωστά....)...........ΣΧΟΛΙΟ ΤΖΙΝΑΣ:<< . Όσον αναφορά το" κλεμμένες ποιητικές εκφράσεις" μην το παίρνεις τόσο προσωπικά απλώς ήθελα να δώσω έμφαση στα λίγο "μελιστάλαχτα" σχόλια σου.Υπερ σου είναι να γράφεις κατά τον τρόπο αυτό διότι οι άντρες δεν συνηθίζουν να γράφουν έτσι.>> …………………..ΑΠΑΝΤΩ: ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.....ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ , ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....ρε Τζινάκι , όπως θες χαρακτήρισε τα σχόλια μου ...και μελιστάλαχτα , και κακογραμμένα και μαλακισμενα.. , αλλά πες μου , πως δινεται εμφαση με τον χαρακτηρισμό <κλεμμένες ποιητικές εκφράσεις>> στον χαρακτηρισμό μελιστάλακτα σχόλια?...ποια η σχέση? και θες τώρα να μην κρυφοχαμογελω ,κάπως υποτιμητικά όταν το διαβάζω....Αλλά δεν σταμάτησες εκεί.... κλεμμένες ποιητικές εκφράσεις , που κατά την γνώμη σου είναι το ίδιο και συνώνυμο με το μελιστάλακτο , τελικά είναι όπως λες είναι προς τιμήν μου και μάλιστα εκφράζεις θαυμασμό.....χμ.....και για έναν λόγo ακόμα!!!! ιδού το θαύμα!! γιατί οι άντρες όπως πάλι λες δεν γράφουν συνήθως έτσι.... Τώρα να χαρώ για αυτό η να αρχίσω να υποπτεύομαι πως είμαι κρυφοgay......xaxaxaχa...πρέπει να παραδεχτείς πως είναι μάλλον διασκεδαστικό όλο αυτό.....ΣΧΟΛΙΟ ΤΖΙΝΑΣ: <<Όπως λες και παραδέχεσαι έχω το θάρρος να λέω την γνώμη μου και δεν κρύβομαι πίσω από υπονοούμενα με αγάπη όπως κάνουν κατά καιρούς στις σελίδες του σάιτ(γενικότερα όχι στου Δημήτρη μόνο)και που ίσως να πονάν περισσότερο. Εάν σε πείραξε τόσο πολύ η έμφασή μου σου ζητάω εγώ δημόσια συγνώμη..>> ΑΠΑΝΤΩ: <Δεν υπονοούσα εσένα για θάρρος , αλλά κάποιο παλαιότερο μέλος του σαΐτα , που μου επιτέθηκε , σαφέστατα αδίκως , αλλά είχε το θάρρος να το κάνει κατά πρόσωπο και όχι πλαγίως όπως άλλοι σε σελίδες άλλου μέλους....Η περίπτωση σου ήταν διαφορετική...Μου επιτεθηκες σε άλλη σελίδα από την δικη μου και όνομα δεν ανέφερες , και θάρρος δεν είχες , αλλά μάλλον υπέρμετρο θράσος , που με το που μπήκες στο σαιτ μπήκες μόνο στην σελίδα του Αβυδηνού , κατηγόρησες αδίκως εκείνον με υπέρμετρη αρνητικότητα αλλά και άγνοια καθώς και έριξες λάσπη σε εμένα(κλεμμένες ποιητικές εκφράσεις), σαν να βρισκόσουν , σε διατεταγμένη υπηρεσία...Δεν είδα να το έκανες αυτό κάπου αλλού....(ίσως εδώ σε αδικώ , αλλά μου δίνεις κάθε δικαίωμα να το υποπτεύομαι)......Και ύστερα κατηγορείς τον Αβυδηνό για θράσος και ακόμα επιμένεις , που αναφέρεται με αφιερώματα σε μεγάλους ποιητές ,ενώ εσύ θρασύτητα επιτίθεσαι και μάλιστα <ατεχνως > σε δυο ανθρώπους , από τους οποίους μέχρι στιγμής από τις διατυπώσεις σου φαίνεται ,ότι πολύ υπολείπεσαι…….. Όσο για το τελευταίο , ναι έχεις δίκιο , για τα σχόλια δήθεν αγάπης , που εμπεριέχουν κακία και πονάν περισσότερο, και την δημόσια συγνώμη , δεν θα είχα καθόλου πρόβλημα να την δεχτώ και να γίνεις μια πολύ καλή μου φίλη , άμα την υποστήριζες διαφορετικά.......Με νέο σου σχόλιο , ναι βεβαίως θα την δεχτώ , όταν από αυτό θα διαφαίνεται , ότι κατάλαβες το λάθος σου και όχι ότι προσπαθείς κυρίως , να υποστηρίξεις εγωιστικά , τα άτοπα κατά τα αλλά προηγούμενα δυο σχόλια σου , στην σελίδα του ΑΒΥΔΗΝΟΥ............ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ , ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ , ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΥΠΟΛΕΙΠΕΣΑΙ , ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΣΤΕΚΕΣΑΙ , ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ , ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ……ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ , ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ……………….

Αβυδηνός Δημήτρης
Καλησπέρα ξανά.Κατ' αρχήν να σ' ευχαριστήσω μια ακόμη φορά για τα καλά σου σχόλια σχετικά με τη μουσική μου. Ύστερα να σου πω ότι και βέβαια σου άφησα μήνυμα. Αν κοιτάξεις καλύτερα θα δεις ότι το πρώτο σχόλιο στη σελίδα σου είναι δικό μου και είναι αρκετά μακροσκελές, απαντώντας όλα σου τα ερωτήματα. Επειδή όμως κατα καιρούς το site παρουσιάζει προβλήματα και υπάρχει μια πιθανότητα να μην μπορείς να τα δεις, θα σου στείλω και αυτό και το προηγούμενο σε προσωπικά μηνύματα, τα οποία ελπίζω να λάβεις. Με τη άποψή σου για τις αφιερώσεις διαφωνώ κάθετα. Είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάποιου να "συνομιλέί" με τους ποιητές και δεν χρειάζεται κανενός είδους ταμπέλα γι' αυτό. Αρκεί βέβαια να μην γελοιοποιεί αυτό το "διάλογο". Η αντίληψη ότι οι μεγάλοι είναι μεγάλοι και απλά τους βάζουμε σε μια γυάλα -που γράφει "ΜΗΝ ΑΓΓΊΖΕΤΕ"- μόνο για να τους θαυμάζουμε δεν με βρίσκει σύμφωνο. Τέλος πάντων, είναι η απόψή σου όμως και οφείλω να τη σεβαστώ. Στα υπόλοιπα σου έχω απαντήσει στο προηγούμενο μήνυμά μου. Όσο για τον Τάσο Ζαχαριάδη, πρόκειται -απ' όσο έχω καταλάβει- για έναν άνθρωπο που αφ' ενός αγαπάει πολύ την τέχνη, αφ' ετέρου θέλει να μπαίνει στο βάθος των πραγμάτων. Έτσι όταν ακούει ή διαβάζει κάτι που του αρέσει πολύ, το αναλύει όσο πιο βαθειά μπορεί και τις σκέψεις του τις μεταφέρει στη σελίδα του δημιουργού. Αν έδινες χρόνο στον εαυτό σου να ψάξει περισσότερο, θα έβλεπες ότι αυτό δεν το κάνει μόνο στη σελίδα μου. Επίσης πιστεύω ότι ο χαρακτηρισμός των σχολίων του ως "μελιστάλακτα" είναι άδικος. Μόνο μελιστάλακτα δεν είναι! Τώρα όσο για το κοσμητικά επίθετα που λες, πιο αρμόδιος να σου απαντήσει είναι ο ίδιος και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει. Απο τα γραφόμενά του -όπως κατάλαβα- θεώρησε το σχόλιό σου όχι καλοπροέραιτο. Κι αυτό, γιατί έγινες μέλος στις 27/6/2007 το απόγευμα, ήλθες την ίδια μέρα στη σελίδα μου και σε μερικά λεπτά τα κατάλαβες όλα. Ποιοί είναι οι φίλοι μου, ότι δεν έχω πληρώσει πνευματικά δικαιώματα κι ότι όπως λες στο δεύτερο μήνυμά σου, "τώρα μπαίνω στο χώρο". Δεν ξέρω ποιο χώρο ακριβώς εννοείς και επίσης τι εννοείς "μπαίνω". Αλλά αυτό είμαι μια πολύ μεγάλη κουβέντα. Επίσης αλήθεια είναι όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα κανένα άλλο σχόλιό σου σε άλλη σελίδα. Τέλος πάντων μπορεί όλα αυτά να είναι απλά συγκυρίες και όλα όσα γράφω να σε αδικούν, αλλά εν πάσει περιπτώσει τα νέα μέλη συνήθως δεν λειτουργούν μ' αυτόν τον τρόπο. Αλλά και συγκυρίες να μην είναι, είναι διαίκωμά σου. Σε κάθε περίπτωση όμως νομίζω ότι μάλλον βιάστηκες.

ΤΑΣΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
<ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ>ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ Δ.ΑΒΥΔΗΝΟΥ....ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ

Αβυδηνός Δημήτρης
Καλησπέρα ΤζίναΚατ' αρχήν σ' ευχαριστώ που πέρασες απ' τη σελίδα μου και άφησες το σχόλιό σου. Επέτρεψέ μου να προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματα που έθεσες. 1) Δεν μπορώ να ελέγξω ποιός, γιατί και τι σχολιάζει στη σελίδα μου. Δέχομαι κατα καιρούς σχόλια απο διάφορους ανθρώπους. Είναι αλήθεια ότι με μερικούς ομότεχνους εδώ μέσα υπάρχει μεγαλύτερη συγγένεια απόψεων με αποτέλεσμα τα σχόλια μεταξύ μας να είναι πιο συχνά. Μπορεί να μην το πρόσεξες, επειδή βλέπω ότι είσαι καινούρια εδώ, αλλά κάπως έτσι γίνεται στις περισσότερες σελίδες. Αν υπονοείς ότι υπάρχει συννενόηση και ότι τα σχόλια είναι "φτιαχτά" τότε θα έπρεπε ίσως να διαβάσεις όλες τις ανταλλαγές σχολίων για να διαπιστώσεις το αντίθετο. Άλλωστε προσωπικά δεν έχω συναντήσει ποτέ κανένα απο τα μέλη του site. 2)Μάλλον εννοείς το τραγούδι μου ΠΑΝΩ Σ'ΕΝΑ ΞΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ που τελειώνει με το ποιήμα του Δ.Σολωμού. Κατ' αρχήν το τραγούδι δεν κυκλοφορεί σε δίσκο στο εμπόριο ούτε έχω κάποιο άλλο χρηματικό όφελος απο αυτό. Ύστερα θα πρέπει να ξέρεις ότι τα πνευματικά δικαιώματα δεν υφίστανται μετά απο 50 (σε μερικές χώρες 70) χρόνια. Όλες οι δημιουργίες μετά την παρέλευση αυτών των ετών θεωρούνται κοινωνικό πνευματικό αγαθό. Εγω ήμουν υποχρεωμένος -όπως και έκανα- να αναφέρω ότι το συγκεκριμμένο είναι του Δ.Σολωμού 3) Πρέπει να εννοείς τον ΙΠΠΟΤΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ που έχω αφιερώσει στον Ν.Καββαδία. Δεν καταλαβαίνω τι κακό βρίσκεις σ'αυτό. Μια τέτοιου είδους αφιέρωση δείχνει σεβασμό και θαυμασμό και σε καμμία περίπτωση δεν δείχνει έπαρση ή οτιδήποτε άλλο. Άλλωστε ο ίδιος ο Καββαδίας αφιέρωσε ποιήμα του στο Λόρκα, όταν ο ίδιος (ο Καββαδίας)δεν ήξερε βέβαια ότι ήταν ΜΕΓΑΛΟΣ.Αυτά. Το μόνο που με στνοχώρησε ξέρεις έιναι ότι η κριτική σου -που είναι καλοδεχούμενη-περιορίστηκε στη σχέση μου με τους άλλους (μεγάλους ποιητές, μέλη του site) και δεν μου είπες δυό λόγια για την προσπάθειά μου.