00:43

Καλή Ανάσταση φιλαράκι ..και πολύχρονος ,υγειής ,και πλήρης αγάπης

03:42

ΤΙΠΟΤΑ////ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ///ΜΙΑ ΠΑΧΟΥΛΗ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΕΣΗ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ,ΑΠΟ ΜΕΤΑΛ ΜΕΧΡΙ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗ ΝΑ ΓΡΑΨΗ ΣΤΙΧΟΥΣ///ΣΕ ΚΑΛΗΨΑ?

01:04

Εξαίρετο κομμάτι απ' όλες τις πλευρές Τάσο. Είναι ίσως και οι καλύτεροι στίχοι που έχει γραψει ο Γιάννης ο Στιχάκης. Υπέροχη υποβλητική ερμηνεία και η μουσική επένδυση αυτό που ακριβώς έπρεπε!!!!!!! Καλή Χρονιά φίλε μου!

01:53

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ....ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ..... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....

02:14

καλησπερα φιλε μου! σου ευχομαι απ την καρδια μου,καλη χρονια,δημιουργικη,γεματη αισιοδοξια και υγεια!!

00:18

Τις καλύτερες ευχές μου για όμορφες γιορτινές ημέρες με υγεία - χαρά - χαμόγελο, που θα συνεχιστεί και στην καινούργια χρονιά που μας έρχεται σε λίγο.Ακούω συχνά το ''Φεγγάρι'' και πάντα σε θυμάμαι.Να είσαι καλά!!

03:04

Με πλάκωσαν τα τρένα και τα δρομολόγια και χάθηκα.Πάντα όμως όταν ακούω το'' Ξενοδοχείο το φεγγάρι''ξεκουράζομαι γιατί είναι ένα ιδιέταιρο τραγούδι που μου αρέσει πολύ και σ' ευχαριστώ γι' αυτό ακόμη μία φορά.Εύχομαι να είσαι και να περνάς καλά με όλα όσα κάνεις και αγαπάς.Αν σε φέρει ο δρόμος απο Αλεξανδρούπολη,θα χαρώ να πάρεις ένα τηλέφωνο να τα πούμε.

01:13

Χαίρε Τάσε .σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι

00:57

00:19

Εξαιρετικό. Όπως μου είπε και ο Δημήτρης, είναι παλιότερο. Πάντως εγώ θα το μεταδώσω στην εκπομπή μου. (Τώρα που λιγόστεψαν και τα σεντόνια...) Με εκτίμηση.

03:23

... λοιπόν. Τα 'χουμε πει τόσες φορές... Και για την αρτιότητα της παραγωγής κι όλα τ' άλλα! Εχτές πάντως είχε... Τι ΚΑΡΑΒΑΝΙ... Τι ΣΑΡΑΝΤΑ... Τι ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ...Τι ΨΕΥΤΡΑ ΚΡΑΥΓΗ... Τι μου θύμισες αλήθεια. Σαν να' χουνε περάσει πολλά χρόνια φίλε μου!

01:04

>..... Τι φανταστική αρχή συνέχεια πλοκή ερμηνεία ταξίδι....Γαμώ το κέρατό μου σε ζηλεύω(με την καλή έννοια πάντα) Πώς στο καλό δεν το είχα ακούσει!!!!!!!!!!!!!!!! Φανταστικόόόόόόόόόόόόόόόόό Ε ναι και ένα τέτοιο ηχόχρωμα το γουστάρω..... Αχ βρε στοχαστή με έστειλεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

00:06

θα προσπαθήσω κι εγώ να είμαι όσο σύντομος γίνεται. Δεν ξέρω πραγματικά τι περιμένεις απο μένα. Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς "μανιφέστο" και γιατί οι δικές σου απόψεις και του mark είναι καθαρές και κοφτές ενώ οι δικές μου όχι. Μιλάς για "απόλυτη θέση". Το συγκεκριμμένο όμως επίθετο το έχω βγάλει απο το λεξιλόγιό μου πολλά χρόνια τώρα. Η μόνη αρχή που πραγματικά διέπει τις σκέψεις μου είναι αυτή της δημιουργικής αμφιβολίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι απόψεις μου δεν είναι σταθερές και πελαγοδρομώ αλλά ότι η όποια άποψη (δική μου ή άλλη) είναι υπο διαρκή αμφισβήτηση και πρέπει να αποδυκνείει την ορθότητά της συνέχεια. Γι' αυτό και πιστεύω ότι ένας δημιουργός είναι πραγματικά χρήσιμος στην ανθρωπότητα μόνο αν μπορεί να διατυπώνει ερωτήματα. Αν υπάρχει απάντηση, κάποια στιγμή οι άνθρωποι θα την βρουν, αν όχι τότε και η ερώτηση δεν έχει νόημα. Είναι σαφές νομίζω ότι κάθε τέτοιο ερώτημα είναι πρόκληση για την ορθότητα της οποιασδήποτε κρατούσας άποψης. Δυο χρόνια σ' αυτό το site καταθέτω τους προβληματισμούς, τις απόψεις, τους φόβους και τις ελπίδες μου, με τα σχόλια, τα κείμενα και τα τραγούδια μου (κυρίως αυτά). Νομίζω μάλιστα ότι έχω εκτεθεί πολύ περισσότερο απ' ότι έπρεπε ("τα όνειρά σου μη τα λες γιατί μια μέρα κρύα μπορεί και οι φρουδιστές να 'ρθουν στην εξουσία" που έλεγε κι Σαββόπουλος). Επίσης έχω καταναλώσει άπειρες ώρες μιλώντας γι' αυτά τα θέματα με σένα και άλλους φίλους κατ' ιδίαν. Απορώ λοιπόν πραγματικά για το κάλεσμά σου να πάρω καθαρή θέση! Οι συμπεριφορές των ανθρώπων, η έλλειψη παιδείας ακόμη και οι "Αστυσκύλακες" είναι νομίζω τα συμπτώματα μόνο κι όχι η αρρώστια. Την όποια γνώση έχω προσπαθώ να τη μεταδίδω καθημερινά, φροντίζωντας ταυτόχρονα να αποκτώ και περισσότερη. Λες να βγούμε απ' το τούνελ. Γι' αυτό όμως χρειάζονται φακοί κι εγώ δεν νομίζω ότι έχει κανένας μας. Η δική μου(μας) γενιά είχε ένα φως που τελικά αποδείχτηκε απλά ένα σπίρτο αναμμένο. Εκείνο που ελπίζω να καταφέρω είναι να συμμετέχω στο σχεδιασμό ενός τέτοιου φακού, με όσα μου έμαθαν και μου μαθαίνουν όσοι προηγήθηκαν κι όσα ανακαλύπτω μόνος μου. Σ' αυτή την προσπάθεια διαισθάνομαι ότι υπάρχουν κι άλλοι αλλά δεν τους βλέπω και πολύ καλά γιατί υπάρχει ελάχιστο φως σ' αυτό το τούνελ. Κάποιοι απ' αυτούς είναι αρκετά κοντά μου και τους βλέπω λίγο καλύτερα και λέμε και καμμιά κουβέντα. Ελπίζω ότι κάποια επόμενη γενιά θα τελειοποιήσει τα σχέδια αυτά και κάποια μεθεπόμενη θα κατασκευάσει τελικά το φακό. Και τότε οι ποιητές θα μπορούν να υμνούν το φως με το θαυμαστό τρόπο που το κάνουν ο Σολωμός κι ο Ρίτσος. Μιλάς για "δήμιους" και "σωτήρες" της διπλανής πόρτας. Εγώ πάντως κοιτώντας στη γειτονιά μου (κυριολεκτικά και μεταφορικά) βλέπω ανθρώπους μπερδεμένους, απογοητευμένους, ψιλοχαμένους που προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα όπως μπορούν. Κάποιοι καταλαβαίνουν πέντε πράγματα, κάποιοι όχι. Απο αυτούς που καταλαβαίνουν άλλοι προσπαθούν να κάνουν κάτι, άλλοι έχουν συμβιβαστεί πλήρως και άλλοι κοιτάνε απλά να διαφυλάξουν την αξιοπρέπειά και την αισθητική τους. Έτσι κι αλλιώς ούτε στην καταδίκη πιστεύω, ούτε στη σωτηρία. Μόνο στο διαρκή αγώνα του ανθρώπου ν' ανοίγει το δρόμο του καθώς προχωράει. Κι αυτός ο δρόμος δεν είναι ούτε ευθύς ούτε επίπεδος. Μου ζητάς να γίνω πιο σκληρός με συμπεριφορές. Όποτε κάποια συμπεριφορά με ενοχλούσε κι όπου νόμιζα ότι άξιζε τον κόπο εξέφραζα την αντίθεσή μου. Είτε δημόσια (όπου νόμιζα ότι έπρεπε) είτε κατ' ιδίαν. ΄ Με τους ανθρώπους δεν είμαι ούτε επιεικής, ούτε σκληρός. Για να γίνω οτιδήποτε απο τα δύο πρέπει να αποδεχτώ ανωτερότητα κι αυτήν δεν την αποδέχομαι. Ο Μπρέχτ -που ανήκει σ' εκείνους που μ' έμαθαν πέντε πράγματα- τα λέει πολύ καλύτερα σε μερικές γραμμές: "Φέρομαι φιλικά στους ανθρώπους φορώ καθώς το συνηθίζουν ένα σκληρό καπέλο, λέω, είναι ζώα που μυρίζουν τελείως ιδιόμορφα και λέω πάλι, δε βαριέσαι έχω κι εγώ την ίδια μυρουδιά"

01:38

Αθώες Περιστάσεις …και γαμώ τα κομμάτια ! ! !

00:11

Τώρα που ξαναδιαβάζω και ξανασκέπτομαι τα περι ανωνυμίας νομίζω έχεις εν μέρει δίκιο. Το ζητούμενο εδώ δεν είναι το "ανώνυμο" αλλα το "απρόσωπο" το οποίο, κάτω απο ορισμένες συνθήκες, μπορεί να εξασφαλιστεί ακόμη και χωρίς ψευδώνυμο. Αν για παράδειγμα κάποιος χρησιμοποιεί το πραγματικό του όνομα αλλά δεν εμφανιστεί ποτέ στο ευρύ κοινό. Τώρα αυτό μάλλον αποφυγή της δημοσιότητας είναι παρά "απρόσωπο". Στο στενό οικογενειακό και κοινωνικό κύκλο θα είναι γνωστό (συγνώμη που σκέφτομαι δυνατά). Νομίζω 100% "απρόσωπο" είναι μάλλον ακατόρθωτο εκτός αν το δημιούργημα δεν δημοσιοποιηθεί ποτέ. Αλλιώς θα σε ξέρει κάποιος εκδότης, κάποιος παραγωγός, κάποιος γκαλερίσταςκι απο κει κάποιοιάλλοι. Αν δεν δημοσιοποιηθεί όμως, το "τέχνη για το λαό" πάει περίπατο. Εκτός αν ευελπιστεί κανείς ότι κάποιος στο μέλλον θα το κάνει. Ίσως αν δεν απλά το περάσεις δια στόματος στα παιδιά σου κι αυτά στα δικά τους και πάει λέγωντας απο γενιά σε γενιά. Πολύ δύσκολο το βλέπω αυτό στην εποχή της εικόνας. Μήπως το διαδίκτυο είναι ένα μέσο να διαδόσεις ένα έργο ανώνυμα; Χμμμ... Μπορεί. Είναι όμως το μέσο επικοινωνίας αυτό σε θέση να παίξει το ρόλο που έπαιξε η προφορική παράδοση; Δεν είμαι σίγουρος. Σε δεδομένες κοινωνικές συνθήκες μπορεί κάτι τέτοιο να είναι απαραίτητο (ανελεύθερα καθεστώτα κλπ) αλλιώς τι; Πάταξη του εγωισμού και της ματαιοδοξίας; Είναι κανείς άραγε έτοιμος να φτιάξει κάτι εντελώς απαλλαγμένο απο το "πρόσωπό" του. Νομίζω μόνο η ανωνυμία της παράδοσης και χρόνος μπορεί να το καταφέρει αυτό. Μήπως η ολοκληρωτική εξέλειψη εγωισμού και ματαιοδοξίας μας οδηγεί στο άλλο άκρο; Δεν μπορώ να πω ότι είμαι κάθετος εδώ. Θέλω περισσότερο χρόνο να το σκεφτώ καλύτερα μάλλον. Άλλωστε πάρα πολλά έγραψα ήδη... Τα λέμε.

00:13

ΝΑ ΣΕ "ΤΣΙΓΚΛΙΣΩ"! ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!

02:39

αν και με το ζόρι ακούω το 'Λευκή απειλή (δεν ακούγεται καλά)εντούτοις σε προτιμώ πιο ορχηστρικό, γιατί εδώ παρασύρεσαι εσύ και εγώ και ο καθένας στα ηχοχρώματα και των άλλων οργάνων και έτσι ξεφεύγουμε από την κιθάρα που και εγώ γουστάρω,αλλά που πολλές φορές κουράζει...φίλε πάντως χαίρομαι που ξανάρχισες να ασχολείσαι με την μουσική και την τέχνη....

03:44

Απίστευτο μ αυτό που συμβαίνει με τα διαδικτυακά λάθη. Κι εγώ "ευχαριστώ" εννοούσα! Ευτυχώς που υπάρχει η δεύτερη ανάγνωση για όλους μας!

00:05

Σ' ότι αφορά τη ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΙΛΗ στα 'χω πει στο παρελθόν. Προτιμώ τη Β έκδοση για πρακτικούς λόγους. Στην Α' έκδοση δεν βγάζω τα λόγια. Το ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ το 'χω ξανακούσει; Πολύ δυνατή μπλουζιά με διαφορετικό ύφος στο στίχο. Απ' τα καλύτερά σου! Τα λέμε!

00:11

Φίλε Τάσο Ζαχαριάδη . Ωραίες ωραιότατες οι Αθώες Περιστάσεις. Εμένα όμως με βάζει ο διάολος και τζινάω ως και τον Εθνικό Ύμνο όταν νομίζω πως έχω να προτείνω κάτι. Στο ωραιότατο άσμα λοιπόν : Αγιος και χρυσός ο Έρωτας, αλλά μπουχτίσαμε από ερωτοτράγουδα, δεν νομίζεις; Κι αφού άλλωστε λέμε να πάμε παραπέρα... Πάνω λοιπόν στην ίδια ακριβώς μελωδία και στα μέτρα του "Αθώες Περιστάσεις", ξαναμπέκα στο στουντιάκι σου και πες αν δε βαριέσαι τούτα τα στιχάκια. Τα αριθμώ κιόλας και θα καταλάβεις παρακάτω γιατί. Ο ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΣ 1) Τίμιο ξύλο/έχεις στο στήθος σου/λευκό φοράς λεπτό dior πουκάμισο./ Υψηλόβαθμος/καρεκλοκένταυρος/άντε μαγκιά σου και καλόν παράδεισο. 2) Όλα σκολάνε/ήσυχα φεύγουν/κομμάτια γίνονται στο παζλ του τίποτα./ τρίμματα σάπια/ρανίδες μαύρες/ όνειρα πίσω από τα μάτια ανείδωτα. 3) Έτσι θα φύγεις/γαμιόλη τσίφτη/ιδεολόγε του παρά και της ακμής/ να σε θυμούνται/έναν ακόμα/σκατιά λουσάτο της αστείας παρακμής. 4) Ένα γεράκι/ γεράκι κόκκινο/ίσια στο γκρίζο σου ριζάφτι εφορμά/ νέμεσις είναι/είναι αλήτης/στην παραζάλη του λιανίζει αφεντικά. 5) Μέγας ο Πλάστης/"έννοια σου" λέει/ γνέφει στον ένστολο να δράσει με σπουδή/ αχ ο ιέραξ/λάθος του μέγα/οι κρανοφόροι τον τσακίζουνε στη γη. 6) Ψυχή δεν έχει/ο φτωχογέρακας/νιώθει ν' αφήνει τη στερνή του την πνοή./ Ήταν μια πλάνη/δύσκολο πράμα/η μοιρασιά σωστά να γίνεται στη γη. 7) Μαύρο γεράκι/έαρ και δόξα/γρυπό φθινόπωρο στην κόψη του βουνού/ άγουρο άστρο/λίκνο της τρέλας/όλα και τίποτε στη στάχτη του μυαλού. 8) Ψέμα είναι όλα/όλα ένα ψέμα/νομίσματα στο στόμα για το πέρασμα/ ιδρώτας τσάμπα/δυο κούπες δάκρυ/ηδύποτο για το βαρκάρη κέρασμα. Λοιπόν εσύ μπορείς να τα βάλεις με τη σειρά που σου κάνει ..κλικ εσένα. Εγώ προτείνω τη σειρά 1,2,3,4,5,6 και μετά να ρεφρενάρεις με τα 7 και 8. Μπορείς πάλι να ρεφρενάρεις μονο με το 7 . Μπορείς ακόμα (καλύτερα ίσως, τώρα που το ξαναβλέπω) να πας με τη σειρά 1,4,5,6 και μετά να ρεφρενάρεις με το 7 κι έπειτα να συνεχίσεις με 3,4,8 και να ρεφρενάρεις-κλείσεις με το 7. Όπως και να 'χει πάντως νομίζω ότι το 7 πρέπει οπωσδήποτε να είναι ρεφρέν ή μέρος του ρεφρέν. Εσύ αποφασίζεις. Βέβαια αξίζει να δοκιμάσεις να δώσεις όπου κρίνεις οργισμένο τόνο ή κι ειρωνικό , εννοείται. Κάνε λοιπόν το πειραματάκι τούτο να δούμε τι μπορεί να συμβεί με τους Αστυσκύλακες. Κάπως έτσι μπορεί να γίνεται. Να ανεβάζεις εσύ κομμάτια σου που τα ΄χεις δει μέσα από μια συγκεκριμένη οπτική και να δοκιμάζω να τα πειράζω εγώ στη συνέχεια... Να δεις τι σου 'χω για μετά, που λέει κι ένα άσμα των Γκανά-Μαχαιρίτσα YΓ Αν το έλεγες κάπως πιο τσαμπουκαλεμένα ? Σαν κουλός ψιλοβραχνός καραγωγέας που σπούδασε και φιλοσοφική, ας πούμε . Και που είναι και ποιητής...

03:06

Λοιπόν... Προτιμότερη η Α εκδοχή της "Λευκής απειλής". Είναι κι η ερμηνεία εκεί πιο "λαϊκή".Προσεγγίζει δηλαδή περισσότερο τον τρόπο που -μπορεί να- τραγουδάει ο μέσος Έλληνας. (Η συνιστώσα φωνή της Ρωμιοσύνης όπως έλεγαν χαρακτηριστικά για τη φωνή του Μπιθικώτση...) Μεγάλη υπόθεση η λαϊκότητα ενός έργου. Η τέχνη είναι για το λαό. Αξιοθαύμαστος ο Καβάφης λόγου χάρη, αλλά το μέγιστο που βοήθησε τις μάζες, ήταν να "τον φάνε" ανώδυνα κι ..εμπνευσμένα,κάμποσοι ..οπισθογεμείς( χωρίς καμία ρατσιστική διάθεση για τη συμπαθέστατη κάστα των πισογλέντηδων τούτο, εννοείται). Ενώ ο Ρίτσος,ο πολυγραφότατος κι ως εκ τούτου επαναλαμβανόμενος κι όχι άδικα για πολλούς, συντρόφεψε κόσμο και κοσμάκη στους κοινωνικούς αγώνες,στις εξορίες κ.λ με τους μελοποιμένους στίχους του. Χώρια που 'φαγε κι ο ίδιος το ξύλο της αρκούδας, στο κολαστήριο της Μακρονήσου. Ο Σολωμός , που ποτέ δεν έμαθε άριστα τα ελληνικά, ..στήθηκε με χιλιάδες πατριώτες στα έξι μέτρα. Ποιος άραγε είναι μεγαλύτερος από δαύτους? Ο Σολωμός κι ο Ρίτσος βεβαιότατα. Λοιπόν, τέχνη που δεν έχει γκελ κι αντίκρυσμα στον απλό κόσμο,ως μη ασχολούμενη με τα προβλήματά του και τις αγωνίες του είναι για πέταμα. Είναι για να 'ναι σε δουλειά δέκα ψευτο-εστέτ. Βλέπω σήμερα κι απορώ πόσο αμήχανοι στέκονται οι δημιουργοί μπροστά στα όσα κοσμογονικά συμβαίνουν.Κόσμος και κοσμάκης χάνουν τις δουλειές τους. Υποαπασχόληση...Μεροκάματα πετσοκομμένα... Ανεργία... Ε λοιπόν, οι τραγουδοποιοί ωσάν να έχουν υποστεί λοβοτομή, επιμένουν στα υπαρξιακά τους παραληρήματα,στις ερωτικές απογοητεύσεις κ.λ Καλλιτεχνική μαζική μαλάκυνση. Δημιουργοί σε λήθαργο. Ούτε ένας δε βγήκε να γράψει ένα τραγούδι για τους ληστές των σούπερ μάρκετ. Ούτε ένας. Βέβαια, πώς να παράγει γενικότερα κανείς σήμερα πρωτοποριακή σκέψη, ζώντας μέσα στη χαβούζα των άστεων,ζωσμένος από ντεσιμπέλς, αιθάλη κι Αστυσκύλακες ? Μέγα ζήτημα κι ετούτο. Είναι όμως ένας απ' τους λόγους που το τραγούδι σήμερα πάει ..άπατο. Ακούς τη συνεργασία του Β. Παπακ/νου με τον Αλκαίο και όσο κι αν δεν εκπλήσσεσαι για τον αστείο πια τραγουδιστή, θλίβεσαι για το στιχουργό. Πώς όμως ζουν πια οι σύγχρονοι τραγουδοποιοί ? Χορτάτοι κι άνετοι με τετρακίνητα τζιπάκια, εξοχικά κ.λ Πώς να κάτσει ο καθείς τους λοιπόν και να γράψει για τον απολυμένο, τον άνεργο κ.λ ? Αφού δεν τον τσούζει ο κόλος αν θα ξυπνήσει την άλλη μέρα και δεν θα 'χει να φάει αυτός κι η οικογένειά του. Μπορούμε λοιπόν σήμερα, να κάνουμε με τον ..σύγχρονο τρόπο βέβαια,τραγούδια σαν το "Σφυρίζει η φάμπρικα" του Τσιτσάνη ? Τραγούδια με ψυχή -κι όχι με ανόητα τσιτάτα- που να λένε για το δίκιο του εργάτη, του άνεργου και του απολυμένου? Είδηση σού λέει ο άλλος ότι διαλύθηκαν τα Διάφανα Κρίνα ! Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι, λέω εγώ. Κι αν θες, βάζω εδώ αποκάτω κάμποσους στίχους τους, να δεις τι θα πει επιτηδευμένος λόγος, πλήρης απουσία αμεσότητας,κενότητα και δήθεν... Για να μη μιλήσω για αρλούμπες, από καθαρά τεχνική άποψη. Γράφουν λοιπόν σ' ένα τους τραγούδι τα "Διάφανα Κρίνα": "Γελώντας λούζομαι σε βιβλικές βροχές κι αν σκοτεινιάζω αγάπη μου μην με φοβάσαι γιατί ευωδιάζουν αγριοκέρασα οι σιωπές που με τυλίγουν σαν ομίχλη όταν κοιμάσαι" . Τι πάει να πει "Γελώντας λούζομαι σε βιβλικές βροχές" ? Και γιατί "..βιβλικές" οι βροχές ? Για το ..βαρύγδουπο του πράγματος, απαντώ εγώ. Αμ το άλλο " ...οι σιωπές που με τυλίγουν σαν ομίχλη όταν κοιμάσαι " ? 0+0+0+0+0=00000000000000 Ή πώς χάρη της ρίμας "-ασαι"(φοβάσαι-κοιμάσαι), χαλαλίζουμε ένα δίστιχο-πατάτα εντελώς, τη στιγμή που σε ένα κατασκεύασμα τόσο σύντομο όπως το τραγούδι , επιβάλλεται η κάθε λέξη να 'ναι καλοζυγισμένη, ώστε να σε πάει στο ..παρακάτω. Ή αλλιώς, ένα συνοθύλευμα από ..παραμυθιάρικες λέξεις όπως βροχή-σκοτενιάζω-αγάπη μου-σιωπές-ομίχλη, που όμως το κουπλέ που φτιάχνουν, δε λέει τίποτε. Τέτοιες λοιπόν, στοχαστικές , ποιητικές τάχα μαλακίες -με το συμπάθειο- λουζόμαστε, χρόνια τώρα (η παραπάνω μάλιστα, είναι υποφερτή θα 'λεγα) και πλάκα-πλάκα ξεχάσαμε τι θα πει τραγούδι. Τραγούδι είναι ο ανεπιτήδευτος λόγος που 'χει αμεσότητα. Απλότητα. Εικόνες. Λόγια λίγα και καλά. Καλά, πάει να πει, τέτοια που τα 'βαλε ο μάστοράς τους εκεί που πρέπει κι όπως πρέπει, με σκοπό να εξελιχθεί το τραγούδι, από κουπλέ σε κουπλέ κι όχι για να δημιουργήσει κούφια αίσθηση με φανταιζί λέξεις, ριγμένες φίρδην-μίγδην και χωρίς καμιά λειτουργικοτητα. Αλλά αν κάτσουμε ν' ασχοληθούμε με τους σαλτιμπάγκους του τραγουδιού που πουλάνε μούρη, δε σκολάμε ποτέ. Εδώ συζητάμε αν είμαστε διατιθεμένοι,χωρίς πουθενά ν' αναφέρονται τα ονόματά μας (πρόσεξε :βασικότατο για μένα αυτό),αποτινάζοντας από πάνω μας και το τελευταίο γραμμάριο ματαιοδοξίας κι εγωισμού, να φτιάξουμε ένα έργο όπως "Οι αστυσκύλακες". Όπου : 1) στιχουργικά θα μας απασχολήσει αφενός ο αποκτηνωμένος-απάνθρωπος-υπάνθρωπος αστός που ηθελημένα ή άθελά του αντιμάχεται παντί τρόπω την Αρμονία(=Ομορφιά) κι αφετέρου ο πάσχων νεοέλληνας φουκαράς(=φτωχός μεροκαματιάρης,άνεργος, απολυμένος κ.λ) 2) μουσικά κι ερμηνευτικά θα κινηθούμε σε φόρμες λαϊκές, με την έννοια που παραπάνω ξεκαθαρίστηκε (λαϊκό=αυτό που μπορεί να γίνει κτήμα των μαζών, να το κατανοήσουν και να το αναπαράγουν, να το τραγουδήσουν δηλαδή) και πάντα με σύγχρονο τρόπο, βεβαιότατα.Ας πούμε, Η Λευκή Απειλή, με τον τρόπο που την ερμηνεύεις στην A εκδοχή , με στίχο αμεσότερο-"λαϊκότερο" και με την υπάρχουσα μελωδική γραμμή, είναι υποδειγματική κι ό,τι ακριβώς μου 'ρχεται στο μυαλό, τώρα που γράφω. Μark +++++++++++++++++++++++++++++

03:07

epimenw kai tha epimeinw sthn anwnymia. Egw ws swfron, ygiestato kai anthrwpino dipodo exw pollous eaftous. Para pollous. Kathe wra eimai kai allos. Ki afto dioti logw evaisthisias metallasomai synexws kai pantote wste kai ton eafto mou na prostatevw apo tous Astyskylakes alla kai na mou einai sxetika efkoli i epiviwsi. Katalavaineis pistevw. Episis pote den eimai idios. Exw xiliades ptyxes ennow. Emena ki esena omws, twra den mas enndiaferei tipote allo para mono o prosfata dimiourgitheis koinos topos, toutestin to ergo mas, oi astyskylakes. Ean katargisoume tin anwnymia kai gnwristoume, tote tha boun kai alla pragmata sti mesi ta opoia tha apotelesoun troxopedi se afto pou mas endiaferei na pragmatopoiisoume. Diladi den tha eimaste pleon aperispastoi stin idea mas. Eimaste efimeroi, wraia anthrwpina kai ygieina trelloi kai gi' afto aneksellegkta dimiourgikoi. Eimaste episis fortwmenoi me to stavro pollwn anypopsiastwn evimerountwn astwn. Dikaioumaste loipon na eimaste kai oligon blaze me tin ennoia oti mas aresei na syntiroume gyrw mas (ena metro panw mas, ena mprosta mas, ena pisw mas kai dyo xiliades katwthe mas diladi ) to peplo tou mystiriou, tis wraias trelas kai tou kathimerinou thanatou. As min to skotwnoyme loipon to glyko,trelo, kinitirio mystirio. Mark +++++++++++++++++++++++++++++

00:01

Τάσο sorry ξέχασα να το γράψω ,ενώ το είχα στο μυαλό μου. Το διόρθωσα ήδη.

01:59

Έξοχο τραγούδι απ'όλες τις πλευρές. Απλά άξιζε πιο πλούσια ενορχήστρωση για να απογειωθεί πραγματικά.

00:38

...ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΔΙΚΟ). Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΕΛΦΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ ΛΙΓΑ ΛΕΣ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΡΝΗΣ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΕ ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΣΕΒΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟΠΑΤΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ. ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ!!! ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗ ΜΑΓΚΟΥΡΑ. ΕΜ Ο ΑΛΛΟΣ, Ο ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΣ. ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΛΕΕΙ. ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΟ... ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΨΙΛΟΜΑΘΑΙΝΩ. ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ. ΠΙΑΝΕΤΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΛΥ ΙΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ, ΜΟΛΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ Ή ΚΑΤΙ ΘΙΞΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΣΑΣ... ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΣΑΣ... ΠΕΣ ΤΟ ΡΕ ΤΑΣΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ: ΟΥΣΤΟΥ!!! ΑΧ ΕΙΠΑ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΨΙΛΟΞΑΛΑΦΡΩΣΑ! ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ....ΠΙΤΟΥΡΟ . ΤΣ, ΤΣ,ΤΣ ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ! ΛΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΤΙΑΣΗΜΟΥ; ΜΠΑΑΑΑΑ... ΧΛΩΜΟ.... ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΙΩΝΑ ΠΑΛΙ... ΜΗΝ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ... ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ...

03:23

Αντε θα συμφωνησω γιατι έτσι μαλλον θα σταματησεις. Δικιο έχεις.ΝΑΙ. ΝΑΙ ΝΑΙ. Με χτυπησε η αληθεια σου στο κεφαλι κι έπαθα και ηλιαση. τελος.ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ? μπορεις να μην ξανάρθεις??? Η δεν κρατιέσαι πάλι?? Σεβασου και συ κανεναν που στο ζηταει και διαθέτει και τοσο δηλητηριο. Υ/Γ.Δηλητηριο παρεπιπτόντος οπως φαίνεται και στο σημα των φαρμακιων, αν προσεξες,έχουν τα φίδια.

02:56

Δεν ήθελα να σου μιλήσω δημόσια και έτσι όπως σου μιλησα. Ηταν λαθος μου. Εχεις σωας τας φρένας αλλα έχεις μιά εμμονή για όσα πιστευεις που εγώ δεν μπορώ να την καταλάβω ούτε να την παρακολουθήσω. Και δεν μπορω να θέλει κάποιος να μου επιβάλει όρους. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΩ ΠΛΗΓΩΘΗΚΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ. ΣΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ.

03:02

Δυό λέξεις μόνο θα σου πώ: ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ Και το τελειώνω εδώ λέγοντας: Εγώ ήρθα μέχρι εκεί για να σας γνωρίσω. Δεν είρθα να γίνω θέαμα ούτε να δώ εσένα σαν θέαμα. Αν θέλετε εσύ και οι 2-3 μεγάλοι καλλιτέχνες του Site να βρεθείτε και να ανάλυσετε τα "περι τέχνης" οργανώστε μεταξύ σας καμια ποιητική βραδιά ή συγκέντρωση βιρτουόζων μουσικών. Και μην τα ρίχνεις τώρα στον Παράθυρο και τον Μπουτζή. Αλλο κατάλαβα μάλλον. Και για πές τώρα? Τι ιδεολογικό στίγμα περίμενες εσύ? Τί είναι για σένα "τέχνη".. Σου ξαναλέω οτι αυτό που με τσάτισε είναι το οτι έκανες τον Κλειστό να κλαίει. Και κόψε τα ναρκωτικά!

03:01

“””Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι””” … όπως λέει και ο λαός φίλε Τάσο. Έχεις αναγάγει σε τέχνη τις παρεξηγήσεις και τις διαμάχες με τους ανθρώπους, όπως και ο ίδιος λες «πάς για πόλεμο»… με τον αόρατο εχθρό… Η ευχέρεια λόγου και πέντε αράδες παπαγαλισμένες απο διάφορα και διάφορους δεν ψήνουν εμένα για τη σπουδαιότητα κάποιου "αυτοεπαινούμενου" νάρκισσου, μπορώ όμως να τον δώ ειλικρινά με συμπάθεια και να εύχομαι να βρει γαλήνη. Όταν κάποιος αξίζει φαίνεται και αναδεικνύεται μέσα από την προσφορά του και μέσα από τις ουσιαστικές μάχες του για ζητήματα που αφορούν το σύνολο και τους συνανθρώπους του και όχι τον εγωισμό του. Δεν υπάρχει λόγος για συνέχεια, Καλή συνέχεια!

00:39

άδικο Τάσο, πράγματι δεν ήμουν παρόν και δε μπορώ να έχω άποψη όπως και δεν έκανα για το τί έγινε εκεί! Έγραψα ότι έγραψα για να σταματήσει αυτή η διαμάχη που αμαυρώνει την όμορφη συνάντηση. Το γιατί δεν ήρθα είναι δική μου υπόθεση και δε χρειάζεται να δώσω σε κανέναν εξηγήσεις πλην αυτών που θα με ρωτήσουν από πραγματικό ενδιαφέρον και όχι για να με χρεώσουν υπέρ του λόγου τους. Όπως και να έχει όμως, διαβάζω πάλι όσα σου έγραψα και ναι, έχεις δίκιο, φαίνεται να τάσσομαι υπέρ του ξάδερφου και να κάνω παρατήρηση σε σένα μα δεν το ήθελα. Ξαναλέω πως ότι έγραψα το έγραψα για να σταματήσει αυτή η ιστορία, δεν ανακατεύομαι κατά αυτό τον τρόπο σε καυγάδες, τσακωμούς και αντιπαραθέσεις ποτέ εδω μέσα! Με ενδιαφέρει μόνο η μουσική και όχι το παρασκήνιο και οι μικρότητες που όλοι μας κρύβουμε. Ελπίζω να σταματήσει εδώ όλο αυτό, τίποτα άλλο. Σε "έριξα" άθελά μου μα δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου, ούτε προς εσένα μα και οποιονδήποτε! Αυτά για αυτή την ιστορία, τώρα ηρεμία και μουσικές, τίποτα άλλο! Να είσαι καλά Τάσο

436 comments

  • Νικόλας Δότσιος 00:43

    Καλή Ανάσταση φιλαράκι ..και πολύχρονος ,υγειής ,και πλήρης αγάπης

    1365285369
  • tzina 03:42

    ΤΙΠΟΤΑ////ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ///ΜΙΑ ΠΑΧΟΥΛΗ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΕΣΗ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ,ΑΠΟ ΜΕΤΑΛ ΜΕΧΡΙ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗ ΝΑ ΓΡΑΨΗ ΣΤΙΧΟΥΣ///ΣΕ ΚΑΛΗΨΑ?

    1576110350
  • Αβυδηνός Δημήτρης 01:04

    Εξαίρετο κομμάτι απ' όλες τις πλευρές Τάσο. Είναι ίσως και οι καλύτεροι στίχοι που έχει γραψει ο Γιάννης ο Στιχάκης. Υπέροχη υποβλητική ερμηνεία και η μουσική επένδυση αυτό που ακριβώς έπρεπε!!!!!!! Καλή Χρονιά φίλε μου!

    1268726833
  • tzina 01:53

    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ....ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ..... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....

    1275132720
  • ted MATHIOU 02:14

    καλησπερα φιλε μου! σου ευχομαι απ την καρδια μου,καλη χρονια,δημιουργικη,γεματη αισιοδοξια και υγεια!!

    1286355833
  • margatsif 00:18

    Τις καλύτερες ευχές μου για όμορφες γιορτινές ημέρες με υγεία - χαρά - χαμόγελο, που θα συνεχιστεί και στην καινούργια χρονιά που μας έρχεται σε λίγο.Ακούω συχνά το ''Φεγγάρι'' και πάντα σε θυμάμαι.Να είσαι καλά!!

    1563451097
  • margatsif 03:04

    Με πλάκωσαν τα τρένα και τα δρομολόγια και χάθηκα.Πάντα όμως όταν ακούω το'' Ξενοδοχείο το φεγγάρι''ξεκουράζομαι γιατί είναι ένα ιδιέταιρο τραγούδι που μου αρέσει πολύ και σ' ευχαριστώ γι' αυτό ακόμη μία φορά.Εύχομαι να είσαι και να περνάς καλά με όλα όσα κάνεις και αγαπάς.Αν σε φέρει ο δρόμος απο Αλεξανδρούπολη,θα χαρώ να πάρεις ένα τηλέφωνο να τα πούμε.

    1594522048
  • Νικόλας Δότσιος 01:13

    Χαίρε Τάσε .σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι

    1496215846
  • 1314881968
  • ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ 00:19

    Εξαιρετικό. Όπως μου είπε και ο Δημήτρης, είναι παλιότερο. Πάντως εγώ θα το μεταδώσω στην εκπομπή μου. (Τώρα που λιγόστεψαν και τα σεντόνια...) Με εκτίμηση.

    1494982235
  • Αβυδηνός Δημήτρης 03:23

    ... λοιπόν. Τα 'χουμε πει τόσες φορές... Και για την αρτιότητα της παραγωγής κι όλα τ' άλλα! Εχτές πάντως είχε... Τι ΚΑΡΑΒΑΝΙ... Τι ΣΑΡΑΝΤΑ... Τι ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ...Τι ΨΕΥΤΡΑ ΚΡΑΥΓΗ... Τι μου θύμισες αλήθεια. Σαν να' χουνε περάσει πολλά χρόνια φίλε μου!

    1501620974
  • ΚΛΕΑΡΧΟΣ 01:04

    >..... Τι φανταστική αρχή συνέχεια πλοκή ερμηνεία ταξίδι....Γαμώ το κέρατό μου σε ζηλεύω(με την καλή έννοια πάντα) Πώς στο καλό δεν το είχα ακούσει!!!!!!!!!!!!!!!! Φανταστικόόόόόόόόόόόόόόόόό Ε ναι και ένα τέτοιο ηχόχρωμα το γουστάρω..... Αχ βρε στοχαστή με έστειλεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    1277263482
  • Αβυδηνός Δημήτρης 00:06

    θα προσπαθήσω κι εγώ να είμαι όσο σύντομος γίνεται. Δεν ξέρω πραγματικά τι περιμένεις απο μένα. Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς "μανιφέστο" και γιατί οι δικές σου απόψεις και του mark είναι καθαρές και κοφτές ενώ οι δικές μου όχι. Μιλάς για "απόλυτη θέση". Το συγκεκριμμένο όμως επίθετο το έχω βγάλει απο το λεξιλόγιό μου πολλά χρόνια τώρα. Η μόνη αρχή που πραγματικά διέπει τις σκέψεις μου είναι αυτή της δημιουργικής αμφιβολίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι απόψεις μου δεν είναι σταθερές και πελαγοδρομώ αλλά ότι η όποια άποψη (δική μου ή άλλη) είναι υπο διαρκή αμφισβήτηση και πρέπει να αποδυκνείει την ορθότητά της συνέχεια. Γι' αυτό και πιστεύω ότι ένας δημιουργός είναι πραγματικά χρήσιμος στην ανθρωπότητα μόνο αν μπορεί να διατυπώνει ερωτήματα. Αν υπάρχει απάντηση, κάποια στιγμή οι άνθρωποι θα την βρουν, αν όχι τότε και η ερώτηση δεν έχει νόημα. Είναι σαφές νομίζω ότι κάθε τέτοιο ερώτημα είναι πρόκληση για την ορθότητα της οποιασδήποτε κρατούσας άποψης. Δυο χρόνια σ' αυτό το site καταθέτω τους προβληματισμούς, τις απόψεις, τους φόβους και τις ελπίδες μου, με τα σχόλια, τα κείμενα και τα τραγούδια μου (κυρίως αυτά). Νομίζω μάλιστα ότι έχω εκτεθεί πολύ περισσότερο απ' ότι έπρεπε ("τα όνειρά σου μη τα λες γιατί μια μέρα κρύα μπορεί και οι φρουδιστές να 'ρθουν στην εξουσία" που έλεγε κι Σαββόπουλος). Επίσης έχω καταναλώσει άπειρες ώρες μιλώντας γι' αυτά τα θέματα με σένα και άλλους φίλους κατ' ιδίαν. Απορώ λοιπόν πραγματικά για το κάλεσμά σου να πάρω καθαρή θέση! Οι συμπεριφορές των ανθρώπων, η έλλειψη παιδείας ακόμη και οι "Αστυσκύλακες" είναι νομίζω τα συμπτώματα μόνο κι όχι η αρρώστια. Την όποια γνώση έχω προσπαθώ να τη μεταδίδω καθημερινά, φροντίζωντας ταυτόχρονα να αποκτώ και περισσότερη. Λες να βγούμε απ' το τούνελ. Γι' αυτό όμως χρειάζονται φακοί κι εγώ δεν νομίζω ότι έχει κανένας μας. Η δική μου(μας) γενιά είχε ένα φως που τελικά αποδείχτηκε απλά ένα σπίρτο αναμμένο. Εκείνο που ελπίζω να καταφέρω είναι να συμμετέχω στο σχεδιασμό ενός τέτοιου φακού, με όσα μου έμαθαν και μου μαθαίνουν όσοι προηγήθηκαν κι όσα ανακαλύπτω μόνος μου. Σ' αυτή την προσπάθεια διαισθάνομαι ότι υπάρχουν κι άλλοι αλλά δεν τους βλέπω και πολύ καλά γιατί υπάρχει ελάχιστο φως σ' αυτό το τούνελ. Κάποιοι απ' αυτούς είναι αρκετά κοντά μου και τους βλέπω λίγο καλύτερα και λέμε και καμμιά κουβέντα. Ελπίζω ότι κάποια επόμενη γενιά θα τελειοποιήσει τα σχέδια αυτά και κάποια μεθεπόμενη θα κατασκευάσει τελικά το φακό. Και τότε οι ποιητές θα μπορούν να υμνούν το φως με το θαυμαστό τρόπο που το κάνουν ο Σολωμός κι ο Ρίτσος. Μιλάς για "δήμιους" και "σωτήρες" της διπλανής πόρτας. Εγώ πάντως κοιτώντας στη γειτονιά μου (κυριολεκτικά και μεταφορικά) βλέπω ανθρώπους μπερδεμένους, απογοητευμένους, ψιλοχαμένους που προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα όπως μπορούν. Κάποιοι καταλαβαίνουν πέντε πράγματα, κάποιοι όχι. Απο αυτούς που καταλαβαίνουν άλλοι προσπαθούν να κάνουν κάτι, άλλοι έχουν συμβιβαστεί πλήρως και άλλοι κοιτάνε απλά να διαφυλάξουν την αξιοπρέπειά και την αισθητική τους. Έτσι κι αλλιώς ούτε στην καταδίκη πιστεύω, ούτε στη σωτηρία. Μόνο στο διαρκή αγώνα του ανθρώπου ν' ανοίγει το δρόμο του καθώς προχωράει. Κι αυτός ο δρόμος δεν είναι ούτε ευθύς ούτε επίπεδος. Μου ζητάς να γίνω πιο σκληρός με συμπεριφορές. Όποτε κάποια συμπεριφορά με ενοχλούσε κι όπου νόμιζα ότι άξιζε τον κόπο εξέφραζα την αντίθεσή μου. Είτε δημόσια (όπου νόμιζα ότι έπρεπε) είτε κατ' ιδίαν. ΄ Με τους ανθρώπους δεν είμαι ούτε επιεικής, ούτε σκληρός. Για να γίνω οτιδήποτε απο τα δύο πρέπει να αποδεχτώ ανωτερότητα κι αυτήν δεν την αποδέχομαι. Ο Μπρέχτ -που ανήκει σ' εκείνους που μ' έμαθαν πέντε πράγματα- τα λέει πολύ καλύτερα σε μερικές γραμμές: "Φέρομαι φιλικά στους ανθρώπους φορώ καθώς το συνηθίζουν ένα σκληρό καπέλο, λέω, είναι ζώα που μυρίζουν τελείως ιδιόμορφα και λέω πάλι, δε βαριέσαι έχω κι εγώ την ίδια μυρουδιά"

    1524917891
  • Lefteris Michael Pantazis 01:38

    Αθώες Περιστάσεις …και γαμώ τα κομμάτια ! ! !

    1334331530
  • Αβυδηνός Δημήτρης 00:11

    Τώρα που ξαναδιαβάζω και ξανασκέπτομαι τα περι ανωνυμίας νομίζω έχεις εν μέρει δίκιο. Το ζητούμενο εδώ δεν είναι το "ανώνυμο" αλλα το "απρόσωπο" το οποίο, κάτω απο ορισμένες συνθήκες, μπορεί να εξασφαλιστεί ακόμη και χωρίς ψευδώνυμο. Αν για παράδειγμα κάποιος χρησιμοποιεί το πραγματικό του όνομα αλλά δεν εμφανιστεί ποτέ στο ευρύ κοινό. Τώρα αυτό μάλλον αποφυγή της δημοσιότητας είναι παρά "απρόσωπο". Στο στενό οικογενειακό και κοινωνικό κύκλο θα είναι γνωστό (συγνώμη που σκέφτομαι δυνατά). Νομίζω 100% "απρόσωπο" είναι μάλλον ακατόρθωτο εκτός αν το δημιούργημα δεν δημοσιοποιηθεί ποτέ. Αλλιώς θα σε ξέρει κάποιος εκδότης, κάποιος παραγωγός, κάποιος γκαλερίσταςκι απο κει κάποιοιάλλοι. Αν δεν δημοσιοποιηθεί όμως, το "τέχνη για το λαό" πάει περίπατο. Εκτός αν ευελπιστεί κανείς ότι κάποιος στο μέλλον θα το κάνει. Ίσως αν δεν απλά το περάσεις δια στόματος στα παιδιά σου κι αυτά στα δικά τους και πάει λέγωντας απο γενιά σε γενιά. Πολύ δύσκολο το βλέπω αυτό στην εποχή της εικόνας. Μήπως το διαδίκτυο είναι ένα μέσο να διαδόσεις ένα έργο ανώνυμα; Χμμμ... Μπορεί. Είναι όμως το μέσο επικοινωνίας αυτό σε θέση να παίξει το ρόλο που έπαιξε η προφορική παράδοση; Δεν είμαι σίγουρος. Σε δεδομένες κοινωνικές συνθήκες μπορεί κάτι τέτοιο να είναι απαραίτητο (ανελεύθερα καθεστώτα κλπ) αλλιώς τι; Πάταξη του εγωισμού και της ματαιοδοξίας; Είναι κανείς άραγε έτοιμος να φτιάξει κάτι εντελώς απαλλαγμένο απο το "πρόσωπό" του. Νομίζω μόνο η ανωνυμία της παράδοσης και χρόνος μπορεί να το καταφέρει αυτό. Μήπως η ολοκληρωτική εξέλειψη εγωισμού και ματαιοδοξίας μας οδηγεί στο άλλο άκρο; Δεν μπορώ να πω ότι είμαι κάθετος εδώ. Θέλω περισσότερο χρόνο να το σκεφτώ καλύτερα μάλλον. Άλλωστε πάρα πολλά έγραψα ήδη... Τα λέμε.

    1328002374
  • ΖΗΝΩΝ ΖΗΣΗΣ 00:13

    ΝΑ ΣΕ "ΤΣΙΓΚΛΙΣΩ"! ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!

    1324595444
  • ΚΛΕΑΡΧΟΣ 02:39

    αν και με το ζόρι ακούω το 'Λευκή απειλή (δεν ακούγεται καλά)εντούτοις σε προτιμώ πιο ορχηστρικό, γιατί εδώ παρασύρεσαι εσύ και εγώ και ο καθένας στα ηχοχρώματα και των άλλων οργάνων και έτσι ξεφεύγουμε από την κιθάρα που και εγώ γουστάρω,αλλά που πολλές φορές κουράζει...φίλε πάντως χαίρομαι που ξανάρχισες να ασχολείσαι με την μουσική και την τέχνη....

    1571448178
  • Χάρης Καραγκουνίδης 03:44

    Απίστευτο μ αυτό που συμβαίνει με τα διαδικτυακά λάθη. Κι εγώ "ευχαριστώ" εννοούσα! Ευτυχώς που υπάρχει η δεύτερη ανάγνωση για όλους μας!

    1303933343
  • Αβυδηνός Δημήτρης 00:05

    Σ' ότι αφορά τη ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΙΛΗ στα 'χω πει στο παρελθόν. Προτιμώ τη Β έκδοση για πρακτικούς λόγους. Στην Α' έκδοση δεν βγάζω τα λόγια. Το ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ το 'χω ξανακούσει; Πολύ δυνατή μπλουζιά με διαφορετικό ύφος στο στίχο. Απ' τα καλύτερά σου! Τα λέμε!

    1369088559
  • Mark the dark 00:11

    Φίλε Τάσο Ζαχαριάδη . Ωραίες ωραιότατες οι Αθώες Περιστάσεις. Εμένα όμως με βάζει ο διάολος και τζινάω ως και τον Εθνικό Ύμνο όταν νομίζω πως έχω να προτείνω κάτι. Στο ωραιότατο άσμα λοιπόν : Αγιος και χρυσός ο Έρωτας, αλλά μπουχτίσαμε από ερωτοτράγουδα, δεν νομίζεις; Κι αφού άλλωστε λέμε να πάμε παραπέρα... Πάνω λοιπόν στην ίδια ακριβώς μελωδία και στα μέτρα του "Αθώες Περιστάσεις", ξαναμπέκα στο στουντιάκι σου και πες αν δε βαριέσαι τούτα τα στιχάκια. Τα αριθμώ κιόλας και θα καταλάβεις παρακάτω γιατί. Ο ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΣ 1) Τίμιο ξύλο/έχεις στο στήθος σου/λευκό φοράς λεπτό dior πουκάμισο./ Υψηλόβαθμος/καρεκλοκένταυρος/άντε μαγκιά σου και καλόν παράδεισο. 2) Όλα σκολάνε/ήσυχα φεύγουν/κομμάτια γίνονται στο παζλ του τίποτα./ τρίμματα σάπια/ρανίδες μαύρες/ όνειρα πίσω από τα μάτια ανείδωτα. 3) Έτσι θα φύγεις/γαμιόλη τσίφτη/ιδεολόγε του παρά και της ακμής/ να σε θυμούνται/έναν ακόμα/σκατιά λουσάτο της αστείας παρακμής. 4) Ένα γεράκι/ γεράκι κόκκινο/ίσια στο γκρίζο σου ριζάφτι εφορμά/ νέμεσις είναι/είναι αλήτης/στην παραζάλη του λιανίζει αφεντικά. 5) Μέγας ο Πλάστης/"έννοια σου" λέει/ γνέφει στον ένστολο να δράσει με σπουδή/ αχ ο ιέραξ/λάθος του μέγα/οι κρανοφόροι τον τσακίζουνε στη γη. 6) Ψυχή δεν έχει/ο φτωχογέρακας/νιώθει ν' αφήνει τη στερνή του την πνοή./ Ήταν μια πλάνη/δύσκολο πράμα/η μοιρασιά σωστά να γίνεται στη γη. 7) Μαύρο γεράκι/έαρ και δόξα/γρυπό φθινόπωρο στην κόψη του βουνού/ άγουρο άστρο/λίκνο της τρέλας/όλα και τίποτε στη στάχτη του μυαλού. 8) Ψέμα είναι όλα/όλα ένα ψέμα/νομίσματα στο στόμα για το πέρασμα/ ιδρώτας τσάμπα/δυο κούπες δάκρυ/ηδύποτο για το βαρκάρη κέρασμα. Λοιπόν εσύ μπορείς να τα βάλεις με τη σειρά που σου κάνει ..κλικ εσένα. Εγώ προτείνω τη σειρά 1,2,3,4,5,6 και μετά να ρεφρενάρεις με τα 7 και 8. Μπορείς πάλι να ρεφρενάρεις μονο με το 7 . Μπορείς ακόμα (καλύτερα ίσως, τώρα που το ξαναβλέπω) να πας με τη σειρά 1,4,5,6 και μετά να ρεφρενάρεις με το 7 κι έπειτα να συνεχίσεις με 3,4,8 και να ρεφρενάρεις-κλείσεις με το 7. Όπως και να 'χει πάντως νομίζω ότι το 7 πρέπει οπωσδήποτε να είναι ρεφρέν ή μέρος του ρεφρέν. Εσύ αποφασίζεις. Βέβαια αξίζει να δοκιμάσεις να δώσεις όπου κρίνεις οργισμένο τόνο ή κι ειρωνικό , εννοείται. Κάνε λοιπόν το πειραματάκι τούτο να δούμε τι μπορεί να συμβεί με τους Αστυσκύλακες. Κάπως έτσι μπορεί να γίνεται. Να ανεβάζεις εσύ κομμάτια σου που τα ΄χεις δει μέσα από μια συγκεκριμένη οπτική και να δοκιμάζω να τα πειράζω εγώ στη συνέχεια... Να δεις τι σου 'χω για μετά, που λέει κι ένα άσμα των Γκανά-Μαχαιρίτσα YΓ Αν το έλεγες κάπως πιο τσαμπουκαλεμένα ? Σαν κουλός ψιλοβραχνός καραγωγέας που σπούδασε και φιλοσοφική, ας πούμε . Και που είναι και ποιητής...

    1421724769
  • Mark the dark 03:06

    Λοιπόν... Προτιμότερη η Α εκδοχή της "Λευκής απειλής". Είναι κι η ερμηνεία εκεί πιο "λαϊκή".Προσεγγίζει δηλαδή περισσότερο τον τρόπο που -μπορεί να- τραγουδάει ο μέσος Έλληνας. (Η συνιστώσα φωνή της Ρωμιοσύνης όπως έλεγαν χαρακτηριστικά για τη φωνή του Μπιθικώτση...) Μεγάλη υπόθεση η λαϊκότητα ενός έργου. Η τέχνη είναι για το λαό. Αξιοθαύμαστος ο Καβάφης λόγου χάρη, αλλά το μέγιστο που βοήθησε τις μάζες, ήταν να "τον φάνε" ανώδυνα κι ..εμπνευσμένα,κάμποσοι ..οπισθογεμείς( χωρίς καμία ρατσιστική διάθεση για τη συμπαθέστατη κάστα των πισογλέντηδων τούτο, εννοείται). Ενώ ο Ρίτσος,ο πολυγραφότατος κι ως εκ τούτου επαναλαμβανόμενος κι όχι άδικα για πολλούς, συντρόφεψε κόσμο και κοσμάκη στους κοινωνικούς αγώνες,στις εξορίες κ.λ με τους μελοποιμένους στίχους του. Χώρια που 'φαγε κι ο ίδιος το ξύλο της αρκούδας, στο κολαστήριο της Μακρονήσου. Ο Σολωμός , που ποτέ δεν έμαθε άριστα τα ελληνικά, ..στήθηκε με χιλιάδες πατριώτες στα έξι μέτρα. Ποιος άραγε είναι μεγαλύτερος από δαύτους? Ο Σολωμός κι ο Ρίτσος βεβαιότατα. Λοιπόν, τέχνη που δεν έχει γκελ κι αντίκρυσμα στον απλό κόσμο,ως μη ασχολούμενη με τα προβλήματά του και τις αγωνίες του είναι για πέταμα. Είναι για να 'ναι σε δουλειά δέκα ψευτο-εστέτ. Βλέπω σήμερα κι απορώ πόσο αμήχανοι στέκονται οι δημιουργοί μπροστά στα όσα κοσμογονικά συμβαίνουν.Κόσμος και κοσμάκης χάνουν τις δουλειές τους. Υποαπασχόληση...Μεροκάματα πετσοκομμένα... Ανεργία... Ε λοιπόν, οι τραγουδοποιοί ωσάν να έχουν υποστεί λοβοτομή, επιμένουν στα υπαρξιακά τους παραληρήματα,στις ερωτικές απογοητεύσεις κ.λ Καλλιτεχνική μαζική μαλάκυνση. Δημιουργοί σε λήθαργο. Ούτε ένας δε βγήκε να γράψει ένα τραγούδι για τους ληστές των σούπερ μάρκετ. Ούτε ένας. Βέβαια, πώς να παράγει γενικότερα κανείς σήμερα πρωτοποριακή σκέψη, ζώντας μέσα στη χαβούζα των άστεων,ζωσμένος από ντεσιμπέλς, αιθάλη κι Αστυσκύλακες ? Μέγα ζήτημα κι ετούτο. Είναι όμως ένας απ' τους λόγους που το τραγούδι σήμερα πάει ..άπατο. Ακούς τη συνεργασία του Β. Παπακ/νου με τον Αλκαίο και όσο κι αν δεν εκπλήσσεσαι για τον αστείο πια τραγουδιστή, θλίβεσαι για το στιχουργό. Πώς όμως ζουν πια οι σύγχρονοι τραγουδοποιοί ? Χορτάτοι κι άνετοι με τετρακίνητα τζιπάκια, εξοχικά κ.λ Πώς να κάτσει ο καθείς τους λοιπόν και να γράψει για τον απολυμένο, τον άνεργο κ.λ ? Αφού δεν τον τσούζει ο κόλος αν θα ξυπνήσει την άλλη μέρα και δεν θα 'χει να φάει αυτός κι η οικογένειά του. Μπορούμε λοιπόν σήμερα, να κάνουμε με τον ..σύγχρονο τρόπο βέβαια,τραγούδια σαν το "Σφυρίζει η φάμπρικα" του Τσιτσάνη ? Τραγούδια με ψυχή -κι όχι με ανόητα τσιτάτα- που να λένε για το δίκιο του εργάτη, του άνεργου και του απολυμένου? Είδηση σού λέει ο άλλος ότι διαλύθηκαν τα Διάφανα Κρίνα ! Χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι, λέω εγώ. Κι αν θες, βάζω εδώ αποκάτω κάμποσους στίχους τους, να δεις τι θα πει επιτηδευμένος λόγος, πλήρης απουσία αμεσότητας,κενότητα και δήθεν... Για να μη μιλήσω για αρλούμπες, από καθαρά τεχνική άποψη. Γράφουν λοιπόν σ' ένα τους τραγούδι τα "Διάφανα Κρίνα": "Γελώντας λούζομαι σε βιβλικές βροχές κι αν σκοτεινιάζω αγάπη μου μην με φοβάσαι γιατί ευωδιάζουν αγριοκέρασα οι σιωπές που με τυλίγουν σαν ομίχλη όταν κοιμάσαι" . Τι πάει να πει "Γελώντας λούζομαι σε βιβλικές βροχές" ? Και γιατί "..βιβλικές" οι βροχές ? Για το ..βαρύγδουπο του πράγματος, απαντώ εγώ. Αμ το άλλο " ...οι σιωπές που με τυλίγουν σαν ομίχλη όταν κοιμάσαι " ? 0+0+0+0+0=00000000000000 Ή πώς χάρη της ρίμας "-ασαι"(φοβάσαι-κοιμάσαι), χαλαλίζουμε ένα δίστιχο-πατάτα εντελώς, τη στιγμή που σε ένα κατασκεύασμα τόσο σύντομο όπως το τραγούδι , επιβάλλεται η κάθε λέξη να 'ναι καλοζυγισμένη, ώστε να σε πάει στο ..παρακάτω. Ή αλλιώς, ένα συνοθύλευμα από ..παραμυθιάρικες λέξεις όπως βροχή-σκοτενιάζω-αγάπη μου-σιωπές-ομίχλη, που όμως το κουπλέ που φτιάχνουν, δε λέει τίποτε. Τέτοιες λοιπόν, στοχαστικές , ποιητικές τάχα μαλακίες -με το συμπάθειο- λουζόμαστε, χρόνια τώρα (η παραπάνω μάλιστα, είναι υποφερτή θα 'λεγα) και πλάκα-πλάκα ξεχάσαμε τι θα πει τραγούδι. Τραγούδι είναι ο ανεπιτήδευτος λόγος που 'χει αμεσότητα. Απλότητα. Εικόνες. Λόγια λίγα και καλά. Καλά, πάει να πει, τέτοια που τα 'βαλε ο μάστοράς τους εκεί που πρέπει κι όπως πρέπει, με σκοπό να εξελιχθεί το τραγούδι, από κουπλέ σε κουπλέ κι όχι για να δημιουργήσει κούφια αίσθηση με φανταιζί λέξεις, ριγμένες φίρδην-μίγδην και χωρίς καμιά λειτουργικοτητα. Αλλά αν κάτσουμε ν' ασχοληθούμε με τους σαλτιμπάγκους του τραγουδιού που πουλάνε μούρη, δε σκολάμε ποτέ. Εδώ συζητάμε αν είμαστε διατιθεμένοι,χωρίς πουθενά ν' αναφέρονται τα ονόματά μας (πρόσεξε :βασικότατο για μένα αυτό),αποτινάζοντας από πάνω μας και το τελευταίο γραμμάριο ματαιοδοξίας κι εγωισμού, να φτιάξουμε ένα έργο όπως "Οι αστυσκύλακες". Όπου : 1) στιχουργικά θα μας απασχολήσει αφενός ο αποκτηνωμένος-απάνθρωπος-υπάνθρωπος αστός που ηθελημένα ή άθελά του αντιμάχεται παντί τρόπω την Αρμονία(=Ομορφιά) κι αφετέρου ο πάσχων νεοέλληνας φουκαράς(=φτωχός μεροκαματιάρης,άνεργος, απολυμένος κ.λ) 2) μουσικά κι ερμηνευτικά θα κινηθούμε σε φόρμες λαϊκές, με την έννοια που παραπάνω ξεκαθαρίστηκε (λαϊκό=αυτό που μπορεί να γίνει κτήμα των μαζών, να το κατανοήσουν και να το αναπαράγουν, να το τραγουδήσουν δηλαδή) και πάντα με σύγχρονο τρόπο, βεβαιότατα.Ας πούμε, Η Λευκή Απειλή, με τον τρόπο που την ερμηνεύεις στην A εκδοχή , με στίχο αμεσότερο-"λαϊκότερο" και με την υπάρχουσα μελωδική γραμμή, είναι υποδειγματική κι ό,τι ακριβώς μου 'ρχεται στο μυαλό, τώρα που γράφω. Μark +++++++++++++++++++++++++++++

    1458278630
  • Mark the dark 03:07

    epimenw kai tha epimeinw sthn anwnymia. Egw ws swfron, ygiestato kai anthrwpino dipodo exw pollous eaftous. Para pollous. Kathe wra eimai kai allos. Ki afto dioti logw evaisthisias metallasomai synexws kai pantote wste kai ton eafto mou na prostatevw apo tous Astyskylakes alla kai na mou einai sxetika efkoli i epiviwsi. Katalavaineis pistevw. Episis pote den eimai idios. Exw xiliades ptyxes ennow. Emena ki esena omws, twra den mas enndiaferei tipote allo para mono o prosfata dimiourgitheis koinos topos, toutestin to ergo mas, oi astyskylakes. Ean katargisoume tin anwnymia kai gnwristoume, tote tha boun kai alla pragmata sti mesi ta opoia tha apotelesoun troxopedi se afto pou mas endiaferei na pragmatopoiisoume. Diladi den tha eimaste pleon aperispastoi stin idea mas. Eimaste efimeroi, wraia anthrwpina kai ygieina trelloi kai gi' afto aneksellegkta dimiourgikoi. Eimaste episis fortwmenoi me to stavro pollwn anypopsiastwn evimerountwn astwn. Dikaioumaste loipon na eimaste kai oligon blaze me tin ennoia oti mas aresei na syntiroume gyrw mas (ena metro panw mas, ena mprosta mas, ena pisw mas kai dyo xiliades katwthe mas diladi ) to peplo tou mystiriou, tis wraias trelas kai tou kathimerinou thanatou. As min to skotwnoyme loipon to glyko,trelo, kinitirio mystirio. Mark +++++++++++++++++++++++++++++

    1479925339
  • Νικόλας Δότσιος 00:01

    Τάσο sorry ξέχασα να το γράψω ,ενώ το είχα στο μυαλό μου. Το διόρθωσα ήδη.

    1451054008
  • Αβυδηνός Δημήτρης 01:59

    Έξοχο τραγούδι απ'όλες τις πλευρές. Απλά άξιζε πιο πλούσια ενορχήστρωση για να απογειωθεί πραγματικά.

    1470715940
  • ΑΝΑ.ΒΑΣΙ. 00:38

    ...ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΔΙΚΟ). Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΕΛΦΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ ΛΙΓΑ ΛΕΣ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΡΝΗΣ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΕ ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΣΕΒΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟΠΑΤΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ. ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ!!! ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗ ΜΑΓΚΟΥΡΑ. ΕΜ Ο ΑΛΛΟΣ, Ο ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΣ. ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΛΕΕΙ. ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΟ... ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΨΙΛΟΜΑΘΑΙΝΩ. ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ. ΠΙΑΝΕΤΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΛΥ ΙΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ, ΜΟΛΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ Ή ΚΑΤΙ ΘΙΞΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΣΑΣ... ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΣΑΣ... ΠΕΣ ΤΟ ΡΕ ΤΑΣΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ: ΟΥΣΤΟΥ!!! ΑΧ ΕΙΠΑ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΨΙΛΟΞΑΛΑΦΡΩΣΑ! ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΕ ΦΑΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ... ΓΕΙΑ ΣΟΥ ....ΠΙΤΟΥΡΟ . ΤΣ, ΤΣ,ΤΣ ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ! ΛΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΤΙΑΣΗΜΟΥ; ΜΠΑΑΑΑΑ... ΧΛΩΜΟ.... ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΙΩΝΑ ΠΑΛΙ... ΜΗΝ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ... ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ...

    1275551857
  • kleisto parathyro 03:23

    Αντε θα συμφωνησω γιατι έτσι μαλλον θα σταματησεις. Δικιο έχεις.ΝΑΙ. ΝΑΙ ΝΑΙ. Με χτυπησε η αληθεια σου στο κεφαλι κι έπαθα και ηλιαση. τελος.ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ? μπορεις να μην ξανάρθεις??? Η δεν κρατιέσαι πάλι?? Σεβασου και συ κανεναν που στο ζηταει και διαθέτει και τοσο δηλητηριο. Υ/Γ.Δηλητηριο παρεπιπτόντος οπως φαίνεται και στο σημα των φαρμακιων, αν προσεξες,έχουν τα φίδια.

    1431578024
  • kleisto parathyro 02:56

    Δεν ήθελα να σου μιλήσω δημόσια και έτσι όπως σου μιλησα. Ηταν λαθος μου. Εχεις σωας τας φρένας αλλα έχεις μιά εμμονή για όσα πιστευεις που εγώ δεν μπορώ να την καταλάβω ούτε να την παρακολουθήσω. Και δεν μπορω να θέλει κάποιος να μου επιβάλει όρους. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΩ ΠΛΗΓΩΘΗΚΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ. ΣΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ.

    1442854624
  • ΛΥΚΟΣ (Σκηνές απο το Θέατρο των Βλάχων)) 03:02

    Δυό λέξεις μόνο θα σου πώ: ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ Και το τελειώνω εδώ λέγοντας: Εγώ ήρθα μέχρι εκεί για να σας γνωρίσω. Δεν είρθα να γίνω θέαμα ούτε να δώ εσένα σαν θέαμα. Αν θέλετε εσύ και οι 2-3 μεγάλοι καλλιτέχνες του Site να βρεθείτε και να ανάλυσετε τα "περι τέχνης" οργανώστε μεταξύ σας καμια ποιητική βραδιά ή συγκέντρωση βιρτουόζων μουσικών. Και μην τα ρίχνεις τώρα στον Παράθυρο και τον Μπουτζή. Αλλο κατάλαβα μάλλον. Και για πές τώρα? Τι ιδεολογικό στίγμα περίμενες εσύ? Τί είναι για σένα "τέχνη".. Σου ξαναλέω οτι αυτό που με τσάτισε είναι το οτι έκανες τον Κλειστό να κλαίει. Και κόψε τα ναρκωτικά!

    1535856878
  • Δημήτρης Παπαγεωργίου 03:01

    “””Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι””” … όπως λέει και ο λαός φίλε Τάσο. Έχεις αναγάγει σε τέχνη τις παρεξηγήσεις και τις διαμάχες με τους ανθρώπους, όπως και ο ίδιος λες «πάς για πόλεμο»… με τον αόρατο εχθρό… Η ευχέρεια λόγου και πέντε αράδες παπαγαλισμένες απο διάφορα και διάφορους δεν ψήνουν εμένα για τη σπουδαιότητα κάποιου "αυτοεπαινούμενου" νάρκισσου, μπορώ όμως να τον δώ ειλικρινά με συμπάθεια και να εύχομαι να βρει γαλήνη. Όταν κάποιος αξίζει φαίνεται και αναδεικνύεται μέσα από την προσφορά του και μέσα από τις ουσιαστικές μάχες του για ζητήματα που αφορούν το σύνολο και τους συνανθρώπους του και όχι τον εγωισμό του. Δεν υπάρχει λόγος για συνέχεια, Καλή συνέχεια!

    1574178037
  • Δημήτρης Παπαγεωργίου 00:39

    άδικο Τάσο, πράγματι δεν ήμουν παρόν και δε μπορώ να έχω άποψη όπως και δεν έκανα για το τί έγινε εκεί! Έγραψα ότι έγραψα για να σταματήσει αυτή η διαμάχη που αμαυρώνει την όμορφη συνάντηση. Το γιατί δεν ήρθα είναι δική μου υπόθεση και δε χρειάζεται να δώσω σε κανέναν εξηγήσεις πλην αυτών που θα με ρωτήσουν από πραγματικό ενδιαφέρον και όχι για να με χρεώσουν υπέρ του λόγου τους. Όπως και να έχει όμως, διαβάζω πάλι όσα σου έγραψα και ναι, έχεις δίκιο, φαίνεται να τάσσομαι υπέρ του ξάδερφου και να κάνω παρατήρηση σε σένα μα δεν το ήθελα. Ξαναλέω πως ότι έγραψα το έγραψα για να σταματήσει αυτή η ιστορία, δεν ανακατεύομαι κατά αυτό τον τρόπο σε καυγάδες, τσακωμούς και αντιπαραθέσεις ποτέ εδω μέσα! Με ενδιαφέρει μόνο η μουσική και όχι το παρασκήνιο και οι μικρότητες που όλοι μας κρύβουμε. Ελπίζω να σταματήσει εδώ όλο αυτό, τίποτα άλλο. Σε "έριξα" άθελά μου μα δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου, ούτε προς εσένα μα και οποιονδήποτε! Αυτά για αυτή την ιστορία, τώρα ηρεμία και μουσικές, τίποτα άλλο! Να είσαι καλά Τάσο

    1584009403
:
/ :

Queue

Clear