Published 15 χρόνια πριν in Rock

Τι λέτε ρε μαλάκες;

  • 1,374
  • 0
  • 0
  • 0
  • 36
  • 0

Στίχοι

										(Τι λέτε ρε μαλάκες; - στίχος του Τίτου Πατρίκιου)
--------------------------------------------------

Συγνώμη φίλοι μου αλλά πρέπει να επανέλθω...


Σε μια προσπάθεια να ξεχάσουμε το χάλι μας,
μας καλούν να εκλέξουμε το μεγαλύτερο Έλληνα
όλων των εποχών. Να συγκρίνουμε με άλλα λόγια
τον Παρθενώνα με την Οδύσσεια και το Pap Test
με τη μάχη στο Γρανικό ή τα Δερβενάκια.

Το έπαθλο για το νικητή δεν το ξέρω.
Μπορεί καμμιά μεγάλη δισκογραφική εταιρία να
του κάνει συμβόλαιο για δίσκο ή κανένας
σπουδαιος εκδοτικός οίκος να του εκδόσει
βιβλίο ή να κερδίσει κανένα τριήμερο,
για δύο άτομα, σε πολυτελές ξεχοδοχείο
με σπα και τζακούζι!

Η διαδικασία λέει επέλεξε 10 για τον τελικό,
και τώρα, ο καθένας απ' αυτούς, κάνει ότι
μπορεί για να επικρατήσει.
 
Πριν μισή ώρα είδα σε στάση λεωφορείου,
μεγάλη αφίσα με τον Αριστοτέλη να εκλιπαρεί
"ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ"!!!!!!!!! 

Σιγουρα και οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι
έχουν επιδοθεί σε ανάλογες διαφημιστικές
καμπάνιες. Μερικοί ίσως να έχουν και χορηγούς...

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ;;; !!! 

Κι εσείς που διοργανώνεται αυτό το κατάπτυστο
πανηγύρι και οι άλλοι που συμμετέχουν σαν
"συνήγοροι";

Δεν ντρέπεστε που καταντήσατε τον Αριστοτέλη
σαν εκείνη τη λαική αοιδό που στις
προηγούμενες εκλογές φώναζε 
"ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΜΕ, ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΜΕ" (κύριε Λαζόπουλε
συμμετείχατε κι εσείς στην διαδικασία,
αν δεν απατώμαι, και σαν υποψήφιος μεγάλος
Έλληνας (!) αλλά και σαν σχολιαστής...);

Δεν ντρέπεστε που έχετε μούτρα να θέλετε να
"συνηγορείσετε" υπέρ του Σωκράτη και των άλλων;
Σε λίγο θα μας πείτε ότι την "Απολογία" του
γι' αυτήν εδώ την περίσταση την έφτιαξε...       

Δεν ντρέπεστε που ενω το σύστημα που υπηρετείτε
ανάγκασε (και αναγκάζει) τον καθηγητή
Γιώργο Παπανικολάου να εξοριστεί για να μορφωθεί
και να δουλέψει, να του προσφέρετε σήμερα
τέτοιου είδους "αναγνώριση";

Δεν ντρέπεστε που ότι μαλακία κυκλοφορεί στο
εξωτερικό μας την κουβαλάτε εδώ με το σκεπτικό
ότι γνώρισε μεγάλη επιτυχία; Το σύστημα
Κοινωνικής Πρόνοιας και το εκπαιδευτικό σύστημα
της Αγγλίας και η μισθολογικές κλίμακες της
Γερμανίας γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία επίσης.
Γιατί δεν έχονται κι αυτά εδώ;
Μήπως μείνει και κανας Γιώργος Παπανικολάου 
ή Δημήτρης Μητρόπουλος στη χώρα του;

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ,
ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ;;;;;;; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!									

36 comments

  • kleisto parathyro

    σ'ευχαριστώ και καλη σου μέρα

    1475306499
  • Νικόλας Δότσιος

    Αυτό πάλι πως να το εξηγήσω , τρεις μέρες στριφογύριζε στο νου μου αυτή η λέξη " Το θηρίο" Έχεις πεθάνει της είπα το ξέρεις; Χαμογέλασε με πίστεψε Σε λίγο θ' αναληφθω είπε κι έψαλλε ενα μικρασιάτικο αμανέ Τότε για πρώτη φορά βρυχήθηκα τ' όνομά μου κι είδα τις πληγές στο λαιμό ναναι σημάδια απο κραγιόν στα χρώματα της ίριδας Φιλτατε καλησπέρα ....πάω να ταϊσω κι απόψε το Θηρίο μου

    1456819915
  • Κώστας Σμυρνιός

    Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση

    1533024143
  • Eλένη Ιωάννου

    τα λες και επίσης.. σωστά τα λες!!!

    1349899201
  • Νικόλας Δότσιος

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ αν και δεν εχω ενημερωθεί (δεν παρακολουθώ TV) Μοιάζει πράγματικά αντριχιαστικό ,εμετικό ΄. Παρ' όλα αυτά δεν θά πρεπε να μας εκπλήσει . Μην ξεχνάς πως ζούμε στην ψωροκώσταινα και εις τας Κλαζομενάς καιΟΧΙ στην ΕΛΛΑΔΑ . Λοιπόν : έξις τοις Κλαζομενίοις ασχημονείν. Πάντως σε συγχαίρω για τα αντανακλαστικά σου , και ίσως αν γινότανε μια προσπάθεια να μαζευτούν και κάποιες υπογραφές ...δεν ξέρω ..τί λες ?

    1483326536
  • Crow

    Ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή & για τα καλά σου λογια !

    1358293649
  • Aris62

    Εκτός σοβαρού απροόπτου θα σε συγχαρώ και θα χαρώ μαζί σου στις 22 Νοέμβρη.

    1263882076
  • Αεί έφηβος- οι μουσικές

    τον συνθέτη του" Ξένος ο τόπος", φίλε Δημήτρη! Πίστεψε με, μπορεί και καλύτερα! χαχα!!

    1357518027
  • ΛΥΚΟΣ (Σκηνές απο το Θέατρο των Βλάχων))

    Το κρατώ αυτό απο το Blog σου Μήτσο'μ γιατί νομίζω μπορεί να γίνει θέμα συζήτησης και να πάρει διαστάσεις και προεκτάσεις που ούτε καν φανταζόμαστε.. Καταρχήν τι είναι τέχνη? Και πώς ξεδιπλώνεται μέσα στην ιστορία? (Γιατί σήμερα υπάρχει και μια επιστήμη που ασχολείτε με την "Ιστορία της Τέχνης". Προσωπικά είμαι υποστηρικτής της Μαρξιστικής αντίληψης για την τέχνη ή του "Ιστορικού Υλισμού" όπως είναι πιο γνωστή αυτή η σχέση ανάμεσα στο οικονομικό υπόβαθρο της κοινωνίας, και το προιόν που παράγει η κοινωνία αυτή (η τεχνη στην προκειμένη περίπτωση). Επεξήγηση στο παραπάνω. (Γιατί κι εμένα έτσι που το είπα μου φένεται δυσνόητο). Ο Μάρξ πίστευε οτι οι πολιτισμοί "φορμάρουν" το πνεύμα τους ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κοινωνία στην κάθε ιστορική περίοδο. Κι όταν ο Μάρξ έλεγε "πνεύμα¨ δεν εννούσε κάποια οντότητα -φυσική ή υπερφυσική- ουτε κάποια ιδανικά. Ενοούσε μάλλον την οικονομική βάση της κοινωνίας και στο πλαισιο αυτό έντασε και την τέχνη. Ο Μάρξ επίσης έλεγε οτι όλα καθορίζονται απο τις κοινωνικές τάξεις και άρα υπάρχουν πολλές ιστορικές αλήθειες ανάλογα με την τάξη στην οποια ανήκε ο καθένας και ανάλογα με την οπτική γωνία που είχε σε σχέση με τον πολιτισμό. Εδώ δηλαδη μπαίνει κάτι σαν "ιδεολογία" στην όλη φάση. Και η ιδεολογία έχει να κάνει με τον χειρισμό της εξουσίας. Σύμφωνα πάντα με τον Θείο Κάρλ, σε τελική ανάλυση υπάρχουν δύο ειδών τάξεις: Οι Εκμεταλευτές και οι Εκμεταλευόμενοι... Κατα συνέπεια η τέχνη συνδέεται με αυτές τις κοινωνικές ομάδες και την σχέση μεταξύ τους. Η Τέχνη μας κάνει να σκεφτόμαστε με έναν ορισμένο τρόπο και μας επηρεάζει σαν προσωπικότητες κι αυτό έχει άμεση σχέση με την παραπάνω διαπίστωση. Επίσης η τέχνη πουλιέται και αγοράζεται και σε αυτήν την περίπτωση δεν μετράει τόσο ο δημιουργός ή η ιδεολογία πίσω απο την τέχνη,όσο η αγοραστική της δύναμη. Κοινώς με την τέχνη μπορεί κανείς να πουλά κυριολεκτικά ιδεολογία,κουλτούρα,σκέψεις ή απλά και να τις διαθέτει ελεύθερα σαν αξίες και ιδανικά. Αυτό έχει να κάνει καθαρά με την διαχείριση της εξουσίας και το κοινωνικό πρίσμα της εποχής. Με την λογική αυτή η τέχνη μπορεί να παράγει επανάσταση,αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα μήπως η επανάσταση αυτή είναι απλά το παιχνίδι συμφερόντων κάποιας τάξης που διαχειρίζεται πούστικα την τέχνη. Άντε τώρα να δώ σχολιασμό...

    1503986262
  • D-ΣυνεργAsimos

    ξεχασα να προσθεσω στο απο κατω σχολιο μου... πως ολα τα αλλα που δεν σχολιασα... με βρισκουν εκατο τοις εκατο συμφωνο!... ισως ομως και να μου διεφυγε καποια οξεια... τετοια ωρα τετοια λογια... καλη σου μερα και παλι Φιλε μου!

    1532875888
  • boutzis gregor

    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!!!! Δεν θέλω να προσθέσω κι άλλα παραδείγματα, θα μπορούσα ν' αναφέρω πολλά ακόμη..........αλλά για ποιο λόγο!!!! Εδώ μιλάμε για κακοπροαίρετους......πως το είπες......;;;;; " "Αυτά για τους καλοπροαίρετους. Για τους κακοπροαίρετους έχω να πω ότι η συμπεριφορά τους δεν διαφέρει σε τίποτα απο αυτή των διαφόρων φασιστοσειδών της Ευρώπης που επιτίθενται σε ανθρώπους μόνο και μόνο επειδή έχουν διαφορετικό χρώμα ή μιλούν διαφορετική γλώσσα."..........................και λίγα είπες !!!! Και αναρωτιέμαι...... τι γυρεύουμε εδώ;

    1404175364
  • ΣΙΜΩΝ

    Κάθε φορά που κάποιος ξυπνά απο μέσα του την απρέπεια, κρυώνω και φοβάμαι. Πιο βαθιά κρύβομαι μα πιο πολύ κρυώνω και πιό πολύ φοβάμαι.

    1512661187
  • Αεί έφηβος

    χωρίς φωνήεντα! Ο ορισμός της νεκρής γλώσσας. Ασφαλώς, μόνο τέτοια δεν είναι η δική σου, γι' αυτό και τα όνειρα σου, δεν ταράσσονται από δικούς σου εφιάλτες, αλλά αλλότριους! Έξοχος για άλλη μια φορά Δημήτρη!

    1532714138
  • ΤΑΣΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    Αισθητικα υπεροχο.....Νοηματικα δυσνοητο....Η τελικα τελειως αυτονοητο....Οτι δηλαδη , μια κατασταλαγμενη και γιαυτο ηρεμη ψυχη , που κοιμαται τις νυχτες ησυχα χωρις τους εφιαλτες ενοχων , εντουτοις απο εφιαλτες ξυπναει , αλλα καποιων αλλων ψυχων, που βιαια εισβαλλουν στα δικα της γλυκα ονειρα, για να ρουφηξουν παρασιτικα , αυτο που απωλεσαν ανεπιστρεπτι......Το δικαιωμα στο ονειρο...και αυτο το χανουν , καποιοι τελικα.....Γιαυτο και λυσσανε εξακοντιζοντας , καθε ειδους δηλητηριο της δικης τους καταντιας.....και απαιτουν....Ουτε καν ζητουν ....Σαν μη εχοντες απο τους εχοντες.....Θρασυτατα , σε καθε στιγμη και σε καθε περιπτωση.......Η επικοινωνια τοτε αλλαζει....Γινεται εφιαλτικη.....Προστακτικες και απαρεμφατα μονο.... και λεξεις διχως την μουσικη των φωνηεντων....Λεξεις νεκρες , ξυλινες , εφιαλτικες και στειρες

    1314289994
  • ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

    Μιά χουφτα ΧΡΥΣΑΦΙ. η Σιωπή....χρυσός. ΣΣΣ.......

    1359786521
  • iero1

    M'aresoun poly T'aparemfata!!Oso gia efialtes exw arketous dikous mou,den 3ypnaw pia se allwn.Teleio kai sthn wra tou!!Mprabo !!

    1536996665
  • D-ΣυνεργAsimos

    συμπυκνωμενη αληθεια... αναμεικτη με σοφια... το βαζακι με τα καλαντα καραδοκει... θελει μεγαλη προσπαθεια να μην τ' αγγιξεις... ειναι ακομη πιο ελκυστικο απο το μηλο της ευας... εισαι μεγαλος ποιητης φιλε μου δημητρη... και η ποιηση δεν πηγαζει συνηθως απο τον εγκεφαλο, μα την ψυχη... η αληθινη ποιηση της αληθειας... η ποιηση που γραφεται για καποιο λογο κι οχι απλως για να γραφεται... καπου καπου με "πιανω" αγκαλια με το βαζακι... (ασχετο -ισως και σχετικοτατο- περιμενω αγωνιωδως να διαβασω το βιβλιο σου)... τα σεβη μου αλλη μια φορα φιλε μου!

    1260943958
  • ΤΑΣΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    Θ α μου επιτρεψεις , να το σχολιασω , λιγο αργοτερα , με καθαρο μυαλο και ανεση χρονο....Αλλωστε πιστευω , πως η Ενεδρα, περιεχει εν περιληψει , ολον τον νοητικο , φανταστικο και ονειρικο σου κοσμο.....Και την ειδικη αιθητικη σου βεβαιως , αλλα κυριως , την φρενοβλαβεια σου....(Ακριβη και τελειως ωφελιμη , γιαυτους , που αναμασωντας τα τετριμενα , πιστευουν , πως ανακαλυψαν την Αμερικη)

    1359980534
  • boutzis gregor

    δεν ξέρω αν θα μπορέσω να παραστώ, σε κάποια παρουσίαση, πάντως το βιβλίο σου θέλω πολύ να το διαβάσω.........όχι μόνο επειδή το έγραψες εσύ, που και αυτό είναι μια σημαντική παράμετρος, αλλά γιατί μου κέντρισε το ενδιαφέρον,αυτό το μικρό απόσπασμα που διάβασα!!

    1355596191
  • D-Astixos

    εχω διαβασει στα πεταχτα (λογω έλληψης χρονου) αρκετες φορες τα αριστουργηματα σου... δε μου αρκει ομως... θελω μια μερα να απολαυσω τα εργα σου με την ησυχια μου... (ας ειναι και νυχτα)... μονο σε παρακαλω, φυλαξε μου μια κολα λευκη... τα σεβη μου φιλε μου!

    1315440281
  • ΤΑΣΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    Κι εγώ που τραγουδάω για να κρύβομαι/ το φόβο και τη λήθη να ξορκίζω/ σαν ίσκιος μες το βλέμμα σας βυθίζομαι/ να βρω κάτι στα μάτια σας να ελπίζω/ ......................................... Δεν διαλεξα αξιολογικα , τον επιλογο ,ουτε γιατι ηταν επιλογος, τον παρεθεσα....Αλλωστε , η καθε λεξη , που στολισε το κειμενο , ηταν μια καταθεση υψηλης τεχνικης , νοηματικης και εσωτερικης ευαισθησιας...Ηταν ομως κυριως μια καταθεση ψυχης....Ενα , απο αυτα , που τοσο σπανια κατατιθενται , στις ποιητικες εκφορες...Αλλα και μια απολογια....Τωρα για τον επιλογο μιλω....Απολογια Αβυδηνου....Απολογια καποιου , που νομιζει πως ειναι ......Και γω τωρα , να σκεφτομαι , πως μακαρι , αλλους δεκα τετοιους ναχαμε , να γκρεμιζαμε και να ρημαζαμε , αφου το θες , ολες τις αποστασεις , που χωριζουν τους ανθρωπους......Εσυ παντως Δημητρη , με αυτο το κειμενο , με αυτην την συνολικη καταθεση , αλλα και τον επιλογο της Απολογιας , καταφερες , μια ισχυρη γροθια και μια εμφανη ρωγμη , στις οποιες αποστασεις ....Αγωνιζεσαι καιρο γιαυτο...Με τα κειμενα και τις συμπεριφορες σου......Ομως αυτος ο επιλογος....Νομιζω θα μεινει αξεχαστος σε πολλους....Τουλαχιστον , σε αυτους , που δεν εχουν , ακομη πεθανει....

    1548525366
  • kleisto parathyro

    "Ρωτήσανε και τον Όμηρο. Ο γλυκός αοιδός με τη λευκή κεφαλή και τα άδεια μάτια, που κάποια ερμηνεία θέλει να επιμένει πως έχασε το φως του γιατί δεν άντεξε το πολύ κακό που αντίκρυσε στον κόσμο, τους άκουσε μειλίχια. Πες μας, λοιπόν, αστέρι στις θάλασσες και ήλιε στα βουνά, του είπανε. Πες μας, ποιο είναι το μεγαλύτερο στον άνθρωπο καλό. Αριστο σε όλους και σε όλες, αποκρίθηκε ο Όμηρος, είναι ο άνθρωπος ποτέ να μη γεννιέται! Η επιτροπή έμεινε καγκελόξυλο. Ένας πονηρός όμως ανάμεσα στους κριτές, ένας ελληνικά πονηρός, ένας μικρός Οδυσσέας, σκόρπισε την ταραχή που γέννησε η σπαθιά του Ομήρου με μια δεύτερη ερώτηση. Κανένας, του λέει, δε μας ζήτησε γνώμη, αν θέλουμε να μας γεννήσει ή όχι. Να μας ειπείς, λοιπόν, ποιο είναι το δεύτερο στον άνθρωπο καλό, που να το κρατά και στο χέρι. Το πάντων αιρετώτατον. Εκείνο που να μπορούμε δηλαδή να το διαλέγουμε κιόλας. Το δεύτερο στον άνθρωπο καλό, είπε ο Όμηρος, είναι όταν γεννηθεί ο άνθρωπος, αμέσως να πεθαίνει. Αυτή η απόκριση κρύβει τη βία της ανάγκης και την αλυπησιά του χάρου. Και κάνει τον Όμηρο να γίνεται ο πρώτος τιμητής του θεού, όπως ο Κάιν είναι ο πρώτος φονιάς του ανθρώπου. Όσο και να εξερευνά κανείς στη χώρα του θρήνου, δε θα βρει πικρότερη θέση. Όπως δεν πρόκειται να βρει γυναίκα πιο ωραία από την ωραία Ελένη, που και κείνη την έπλασε ο Όμηρος. .... Το δεύτερο σημείο της άγνοιας και της πλάνης είναι η λάθος εικόνα που μας δώσανε για την ελληνική τέχνη. Πώς στέκεται ο σύγχρονος έλληνας απέναντι στην κλασική τέχνη; Οι μισοί κάτοικοι της Αθήνας δεν ανέβηκαν ποτέ στην Ακρόπολη. Και οι άλλοι μισοί ανέβηκαν για να ιδούν το Λυκαβηττό και τα ελενίτ στις στέγες του Ταύρου. Τα καλοκαίρια ταξιδεύουμε στους Φιλίππους και στη Δωδώνη, να ιδούμε αρχαία τραγωδία, κι έχουμε το τέμπο των γιουρούκηδων, όταν εισβάλλουν στα γήπεδα. Τι Μητρόπουλος, τι Μητροπάνος! άκου­σα κάποτε να λένε δυο νέοι μπροστά στην προτομή του Μητρόπουλου στην Επίδαυρο. Στην πραγματικότητα, η τέχνη των Ελλήνων καθρεφτίζει τον αγώνα τους να νικήσουν τον πεσσιμισμό τους. Η ελληνική τέχνη είναι το γέννημα του αδυσώπητου αλλά και του εξαίσιου κόπου να μετουσιώσει το βάρος του κόσμου σε ελαφράδα ζωής. Η θλίψη που γέννησε στον Έλληνα η γνωριμία του με το κακό του κόσμου, με το malum physicum καθώς το λεν, παραχώρησε τη θέση της σε μία πικρή αποδοχή, σε μία συναίνεση ανάγκης με τις σκληρές δομές της φύσης. Και το πράγμα έγινε μ’ έναν τρόπο, ώστε την εγγενή συφορά του ανθρώπου να μην τη νοθέψει η δειλία και ο δόλος. Να μην κουκουλωθεί το κακό δηλαδή με την αυταπάτη και το ψέμα. Πολύ περισσότερο, από αυτή την αισχρή παραποίηση να μην προκύψει στο τέλος παρηγοριά και συμφέρο. Γιατί όταν η συμφορά συμ­φέρει, να τη λογαριάζεις για πόρνη, λέει ο Ελύτης. Αυτό το τελευταίο σημείο είναι ανάγκη να κατανοηθεί ως την ά­κρη του. Αλλιώτικα, η εικόνα μας για τους Έλληνες και την τέχνη τους θα σωριαστεί συγκορμοδεντρόριζη. Το παράδειγμα που φέρνω, για να δείξω ότι οι Έλληνες δε νοθέψανε τη γνώση τους για τη σκληρότητα και την απανθρωπιά της φύ­σης, είναι ότι μπροστά στον τρόμο του θανάτου αρνήθηκαν να παρηγορήσουν με την ψευτιά για μια ζωή μετά θάνατο. Θάνατος για τους Έλληνες δεν εσήμαινε το σταθμό που αλλάζω τραίνο. Από Γευγελή δηλαδή τραβάω για Λουμπλιάνα, και πάει λέ­γοντας. Θάνατος για τους Έλληνες εσήμαινε ανυπαρξία ατελεύτητη, και σκοτάδι για πάντα. Αυτή την οδηγία τους έδωκε η γλώσσα και η σοφία της φύσης. Όλα τα άλλα είναι γεννήματα του φόβου μπροστά στο θάνατο, και δουλειά της φαντασίας. Είναι το τι δεν αντέχουμε, το τι δε θα θέλαμε, είναι πλύση εγκεφάλου από την παράδοση και τη συνήθεια, και δόλος αβυσσαλέος. Ξέρεις πόση απόσταση υπάρχει ανάμεσα σ’ εκείνον που τιμά τη φυσική γνώση πως όταν πεθάνει θα χαθεί, όπως χάνεται το φύλλο του δέντρου, που λέει ο Όμηρος, και ανάμεσα σ’ εκείνον που τον έμαθαν να πιστεύει πως όταν πεθάνει, θα μεταναστέψει σε κάποια υπερουράνια Αμερική;" Δ.Λιαντίνης. χαιρέτα το φίλο μας.εκ μέρους μου και πές του.εκει θάμαι. οσό γιά τον Ελύτη θα σχολιάζω και πάλι αντιγράφων.

    1412794776
  • boutzis gregor

    Φίλε Δημήτρη,γενικά βαριέμαι όταν ψιλοτελειώνω κάτι και το παρατάω μέχρι να 'ρθει η ώρα του.Όταν έρθει η ώρα τους για μελοποίηση(κάποια έχουν πάρει το δρόμο τους)τότε τ' αλλάζω τα φώτα.Τα λέμε φίλε μου.

    1314423343
  • ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

    Κι εγώ , μόλις τώρα , πήρα ένα γράμμα....Ένα γράμμα μετά μουσικής....Από έναν ιππότη ,νέο Δον Κιχώτη .....Που όμως δεν τρέχει μπροστά ....Είναι περίεργος αυτός ο Δον Κιχώτης.....Πάντα τελευταίος έρχεται....Να μας πει το δια ταύτα.....Και όλοι εμείς , οι υπόλοιποι....Οι επίδοξοι , συνήθως άδοξοι , Δον Κιχώτες , αυτής της εποχής , κρεμόμαστε από τα χείλη του....Τι θα μας πει....Τα κάναμε καλά...Τα κάναμε σωστά...Η τα κάναμε σκατά....Πολύ αγαπάμε όλοι μας, αυτόν τον Δον Κιχώτη....Και φίλοι και εχθροί...Αλλά και τον φοβόμαστε....Ιδίως για αυτά , που θα μας πει……Και αν είναι λαμπερά , όλα καλά….Αν όμως γριφώδη , πρέπει να ψάξουμε και να ψαχτούμε……Έτσι και τώρα , ένα γράμμα μας έστειλε….Με τον τρόπο του…..Και μας είπε , ότι φταίει και ο ίδιος…..Όμως , μας κατέθεσε και τα μηνύματα των καιρών…..Αυτά που πήρε….Τα πιο σημαντικά….Από πρόσωπα , αληθινά άραγε….από συμβολικά η και τα δυο τελικά ?….Ας καθίσουμε , λοιπόν και ας διαλέξουμε , αυτό , που μας ταιριάζει….Έτσι κι αλλιώς , σε όλα τα τηλεγραφικά μηνύματα είναι κρυμμένο , ένα Σ.Ο.Σ , ένα όνειρο , μια πληγή , μια ενοχή…..Αλλά δεν μας μίλησε για το σύστημα….Όχι δεν θα την έκανε ποτέ αυτό το άνανδρο ατόπημα…. Να τα ρίξει όλα , ως συνήθως γίνεται , σε αυτόν τον αόρατο κουβά των ενοχών μας….Τον κουβά των απορριμμάτων , που μια χαρά τον βρήκαμε , για να πετάμε τις δικές μας τις αστοχίες….και να ξεχνάμε πάντα , πως δικές μας είναι…Και όλα μας τα φταιξίματα , στον κουβά να τα πετάμε.....Μα ο κουβάς άρχισε να βρωμάει πολύ…Και το χειρότερο! Εκτοξεύει δηλητηριώδη αέρια….Σαν αόρατα φίδια , με απίστευτη επεκτατική ικανότητα….Και μολύνουν πλέον τις καρδιές μας…Ακόμη και αυτών , που αγωνίζονται για τα καθαρότερα ιδεώδη…..Ναι σοφέ μου Δον Κιχώτη…..Φταις εσύ….Ίσως περισσότερο από όλους……Το πιάσαμε το μήνυμα και συμφωνώ….Η ασθένεια της ένοχης ανοχής, είναι μολυσματική και άκρως επιδημική…..Και ασθενούν κυρίως , αυτοί , που το αντιλαμβάνονται και κάπως αντιστέκονται….Οι άλλοι όχι….. Αυτοί οι άλλοι ,αισθάνονται υγιείς σε ευεξία ,εν πλήρη ανοχή κι αναισθησία , συντηρούν και πάντα ευγενικά , την αυτοκρατορία της λογικής , του , εμμένοντας πεισματικά , στην βολική ασθένεια τους…..Εσύ είσαι ανάμεσα στους πρώτους , τους πολύ ελάχιστους . που πιότερο αισθάνονται ασθενείς , εμπύρετοι γιαυτο και πυρετώδεις

    1545592730
  • Lefteris Michael Pantazis

    Δηλητηριώδη Τριαντάφυλλα …τι να πω; ..αν ήμουν ζωγράφος θα μπορούσα να το ζωγραφίσω αυτό το «πορτρέτο» του σημερινού πολιτισμού, …Τα σέβη μου Δημήτρη

    1252117015
  • Ντερος

    Χαιρομαι που ειναι ακομη και για σενα μαυρο αλογο ο στιχος μου...Εχει μια ιστορια αυτο το τραγουδι, μια εξομολογηση πριν χρονια απο ενα φιλο, η εκφραση Δικο του σπερμα ειναι δικη του, δυστυχως δεν ζει σημερα. Τον σεβασμο μου αγορι μου και καλε γιορτες !

    1341132793
  • Μήτσος Σακκάς

    ALEA JACTA EST.-

    1293029738
  • νοεμβρης 29

    εγραψες παλι με τον ιδιαιτερο τροπο σου και...ε γ ρ α ψ ε ς.ειναι λοιπον παραξενο πως αντιδραει καποιος σενα ακουσμα οταν αυτο του μιλησει.ενω το σατυρικον μου αρεσε ο μπογιας του site εκανε την ανατροπη.το παω με χιλια.κατι λοιπον αληθεια συμβαινει εδω και αυτο που συμβαινει μας πιανει ολους εδω μεσα,και συμβαινει απο εσενα.γεια χαρα και ναμαστε ολοι καλα.

    1292205162
  • Lefteris Michael Pantazis

    …ανάγνωσα «Εκείνη τη Νύχτα» αλλά κι «ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ» κι όλα τα σχόλια σας ( εννοώ τα δικά σου Δημήτρη και του Τάσου Ζαχαριάδη (γράφω ολόκληρο το όνομα του, για να μην παρερμηνευτή με τον αγγλόφωνο Τάσο) …η ποίηση του λόγου, στα σχόλια σας, σε όλο το μεγαλείο της, είναι περιττό για μένα να προσθέσω κάτι πάνω στο έργο σας, θα έμοιαζε περισσότερο με ψέμα, …τάχατες πως κι εγώ μπορώ να πω κάτι, από το να παραδεχτώ το υψηλό επίπεδο μόρφωσης που έχετε και οι δυο σας, να μπορείτε δηλαδή να ερμηνεύετε και να γράφετε έργα υψηλού επιπέδου! ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ! ! !

    1404535252
:
/ :

Queue

Clear